Hej Raahauge.
Ved ikke om du kan huske mig, vi spillede en del Diablo II sammen.
Hvis jeg husker rigtigt er dit navn vidst William eller Brian, min dårlige hukommelse kan ikke helt bestemme hvilket navn det er.
Men nu ved jeg at du har været i d2jsp branchen rimelig længe og vil høre dig til råds. Det har du altid været så god til. Du var mig nærmest mine læremester i Diablo II.
Vil bare lige fortælle min historie hvordan jeg er blevet locked..
Jeg har siddet til lan hos en kammerat hvor vi spillede meget sammen, og uheldigvis sidder vi jo selvfølgelig på samme IP adresse, en af hans kammerater har mens vi har siddet til det her lan scammet en bruger på JSP
Hvorefter han er blevet locked. Min kammerat og jeg blev derefter også locket idét at mediators troede at det var multiaccounts. Jeg har snakket med flere af mine kammerater her på forummet og fik faktisk en jeg spillede meget med
til at betale for SCAMMERENS SCAMS.. Men mediators bliver ved med at skrive til mig at jeg har forbindelse til accounts jeg ikke aner noget om.. Og det går mig egentlig lidt på da jeg ikke har gjort noget. Det var egentlig grunden til at jeg stoppede med at spille.
Men er startet på noget der hedder "Path of Exile" nu så kunne da tænkte mig at få unlocked min bruger igen, men mediators hører jo ikke på den sande historie, de skal have beviser.
Tror du at der er noget jeg kan gøre?
Venlig hilsen Sebastian.