d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Español > Carta Mossos D´esquadra > Quien No Lo Entienda Que Aprenda
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
Mar 29 2013 03:15pm
Member
Posts: 20,514
Joined: Apr 18 2006
Gold: 10,284.91
Mar 29 2013 03:25pm
no es tan dificil el catalufo, viena a ser que quitan las banderas de españa de los cuartes de los poliscatalufos?
Member
Posts: 32,222
Joined: Feb 24 2007
Gold: 5,828.27
Mar 29 2013 04:26pm
las comunidades no tienen competencia sobre la policia nacional y guardia civil, por lo tanto, en sus comisarias no tienen porque poner la senyera, otro caso es la policia autonomica que si debe poner aparte de la de su comunidad, la española y la de la ciudad residente.

This post was edited by BoHeMiaN_RaPSoDy on Mar 29 2013 04:26pm
Member
Posts: 23,740
Joined: Jul 26 2010
Gold: 1.50
Mar 29 2013 04:29pm
Quote (BoHeMiaN_RaPSoDy @ Mar 30 2013 12:26am)
las comunidades no tienen competencia sobre la policia nacional y guardia civil, por lo tanto, en sus comisarias no tienen porque poner la senyera, otro caso es la policia autonomica que si debe poner aparte de la de su comunidad, la española y la de la ciudad residente.


___
Member
Posts: 10,621
Joined: Sep 26 2008
Gold: 41,005.40
Mar 29 2013 04:36pm
tampoco es que el cacalan sea una gran lengua e
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
Mar 29 2013 05:22pm
Quote (maugris4 @ Mar 29 2013 11:36pm)
tampoco es que el cacalan sea una gran lengua e


Es mucho mas compleja que el castellano eso para empezar.

Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
Mar 29 2013 05:29pm
El nostre deure és explicar a la gent d’aquest país què signifiquen les retallades de 4500M€ que ens vol imposar l’Estat espanyol. Fem números.

Posem que tanquem tot allò que alguns insisteixen en assenyalar com l’origen de tots els mals: TV3 (235 M€), Catalunya Ràdio (25 M€), el Parlament de Catalunya sencer (55M€), i les delegacions exteriors de Catalunya (2,5M€). Total: 317M€. Encara ens queden 4200M€ per retallar, no li hem fet ni pessigolles als 4500.

Doncs seguim. Què més volen que tanquem, hospitals? Universitats? Posem que tanquem, del tot, la UB, la UAB, la UPC i la UdG (532M€). Bé, encara ens queden 3700M€ per retallar...

Què hem de fer? Tancar hospitals sencers? Posem que també tanquem l’Hospital de la Vall d’Hebron (580M€), el Clínic (441M€), Bellvitge (300M€), el Joan XXIII de Tarragona (111M€), el Josep Trueta de Girona (129M), i l’Arnau de Vilanova de Lleida (139M€). Tots tancats. Encara ens quedarien 2000M€ més de retallades per fer.

Què més voldrien que tanquéssim? Eliminem tot el cos de Mossos d’Esquadra? Eliminem tot el cos de Bombers? O tots dos? Va, tots dos, deixem el país sense ni un mosso d’esquadra i sense cap bomber: 900M€ menys.

Doncs després de fer tot això, encara ens quedarien 1000M€ de retallades addicionals per arribar als 4500M€ de retallades que ens imposa el Govern espanyol. El país no s’ho pot permetre, no ens ho mereixem i seria injust i ineficaç.

El Govern de Catalunya pensa acceptar aquesta imposició o buscarà alternatives, encara que passin per l’incompliment d’aquest sostre injust, ineficient?

La pressió i l'esgotament de les finances de la Generalitat fan cada vegada més necessari fer la consulta el més aviat possible.
Member
Posts: 3,180
Joined: Jul 15 2009
Gold: 2,022.99
Mar 29 2013 06:02pm
Qué más da que pongan una bandera u otra si es mero simbolismo, esos mossos luego no repararán a la hora de cargar contra su pueblo...
Member
Posts: 1,828
Joined: Aug 4 2007
Gold: 0.92
Mar 29 2013 06:21pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

eh sinfriends me paso por aqui, suelto una cagadita en la puta obesa deforme que te cago, producto de una violacion (multiple) de negratas sidosos y me piro, tontin
Member
Posts: 7,510
Joined: Feb 6 2013
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 29 2013 06:52pm
Quote (Siegfried @ Mar 29 2013 06:22pm)
Es mucho mas compleja que el castellano eso para empezar.


Ah bueno pues nada que sea mas compleja sin dudarlo hace que suba unos puestos en el ranking de lenguas aprender jeje la pongo despues del Esperanto y antes del protoindoeuropeo
Go Back To Español Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll