Quote (ThomasPaine @ Sep 20 2013 02:36pm)
Pues son los que van a hacer mierda tu ciudad como os pongais TontoS

Aun estamos esperando los del año pasado
Yo no vivo en barcelona

PD: OWNED a spania
Que Espanya respecti la democràcia, el clam dels ambaixadors a MargalloLa reunió del ministre d’exteriors espanyols amb els ambaixadors li ha costat un disgust a Espanya, el clam majoritari ha estat, que els catalans votin i aleshores parlemCatalunya té guanyada la via internacional, però s’han de fe els deures, i forçar fins el màxim la celebració de la consulta, cal establir ja una pregunta clara i una data, i aleshores la pressió serà per a Espanya, això és el que s’ha trobat el ministre espanyol d’exteriors en la reunió que ha tingut amb el cos d’ambaixadors acreditats davant d’Espanya. “No els hi queda més remei que acceptar que Catalunya decideixi”, l’exemple del Regne Unit amb Escòcia fa que la comunitat internacional aboqui per la celebració d’una consulta, el principi de democràcia es sagrat. Europa va comprovar com més de 2.000.000 de catalans i catalanes, d’espanyols i espanyoles residents a Catalunya van mobilitzar-se amb un clar sentiment, ara és l’hora de la democràcia.
This post was edited by Siegfried on Sep 20 2013 06:25pm