d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Español > Porque Cojones... > Pregunta Para Catalanes
Prev167891011Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,342
Joined: Nov 16 2007
Gold: 0.00
Warn: 50%
Sep 20 2013 11:25am
Quote (ThomasPaine @ Sep 20 2013 05:03pm)
Menos que la uni


y mas ke la yeyo
Member
Posts: 7,510
Joined: Feb 6 2013
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 20 2013 12:26pm
Quote (kazurro18 @ Sep 20 2013 12:25pm)
y mas ke la yeyo


El yeyo la mama
Member
Posts: 6,709
Joined: May 4 2008
Gold: 899.70
Sep 20 2013 05:46pm
Quote (ronin92 @ Sep 20 2013 04:00pm)
Si quieres pongo a marruecos como ejemplo a seguir  :huh:


y que te hace pensar que marruecos no me la mama?lmk
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
Sep 20 2013 06:23pm
Quote (ThomasPaine @ Sep 20 2013 02:36pm)
Pues son los que van a hacer mierda tu ciudad como os pongais TontoS ;)


Aun estamos esperando los del año pasado :rofl:

Yo no vivo en barcelona :thumbsup:


PD: OWNED a spania


Que Espanya respecti la democràcia, el clam dels ambaixadors a Margallo

La reunió del ministre d’exteriors espanyols amb els ambaixadors li ha costat un disgust a Espanya, el clam majoritari ha estat, que els catalans votin i aleshores parlem

Catalunya té guanyada la via internacional, però s’han de fe els deures, i forçar fins el màxim la celebració de la consulta, cal establir ja una pregunta clara i una data, i aleshores la pressió serà per a Espanya, això és el que s’ha trobat el ministre espanyol d’exteriors en la reunió que ha tingut amb el cos d’ambaixadors acreditats davant d’Espanya. “No els hi queda més remei que acceptar que Catalunya decideixi”, l’exemple del Regne Unit amb Escòcia fa que la comunitat internacional aboqui per la celebració d’una consulta, el principi de democràcia es sagrat. Europa va comprovar com més de 2.000.000 de catalans i catalanes, d’espanyols i espanyoles residents a Catalunya van mobilitzar-se amb un clar sentiment, ara és l’hora de la democràcia.

This post was edited by Siegfried on Sep 20 2013 06:25pm
Member
Posts: 6,595
Joined: May 20 2008
Gold: 2,728.00
Sep 20 2013 07:57pm
Cada comentario tuyo me hace un poco mas fascista hacia lo catalan , de veras. Para curar el racismo o los nacionalismos estupidos se puede viajar o leer libros de historia, pero para propagarlo tu no tienes parangón
Member
Posts: 10,570
Joined: Sep 26 2008
Gold: 37,695.40
Sep 20 2013 08:25pm
tranqui gmk dale una calada al ventolin y relajate
Member
Posts: 222,070
Joined: Nov 27 2012
Gold: 190,298.14
Sep 21 2013 01:40am
Quote (maugris4 @ Sep 21 2013 03:25am)
tranqui gmk dale una calada al ventolin y relajate


Lol el tioventolin :'))
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
Sep 21 2013 04:56am
Asi que las empresas se van de catalunya eehh... -_-

Member
Posts: 6,595
Joined: May 20 2008
Gold: 2,728.00
Sep 21 2013 05:27am
Quote (maugris4 @ Sep 21 2013 02:25am)
tranqui gmk dale una calada al ventolin y relajate


pfffffrñtxajaja wp wp
Go Back To Español Topic List
Prev167891011Next
Add Reply New Topic New Poll