d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Español > Accidente De Tren En Santiago > Mierda De Tv
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,207
Joined: Jul 24 2006
Gold: 0.01
Jul 25 2013 05:21am
Hmm....

This post was edited by Th3LoKoyNw on Jul 25 2013 05:23am
Member
Posts: 17,117
Joined: Aug 5 2007
Gold: Locked
Jul 25 2013 07:00am
al final han sido casi 80 :S
Member
Posts: 55,725
Joined: Mar 27 2008
Gold: 645.00
Jul 25 2013 02:42pm
al respecto leer este artículo que no tiene desperdicio y es la pura verdad:

http://blogs.publico.es/juan-tortosa/2013/07/25/la-verguenza-de-las-televisiones-la-noche-del-24/
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
Jul 25 2013 04:14pm
Asi va españa y asi nos ven desde europa:

A hores d’ara es pot ben bé dir que Europa, o si voleu, la Unió Europea està tipa, ben tipa, d’Espanya. La gota que ha vessat el got han estat les informacions relatives a la corrupció que apunta ben bé a la cúpula del PP i del propi govern espanyol, començant pel seu President, Mariano Rajoy. Unes informacions que també impliquen el seu predecesor, José Maria Aznar. I a dotzenes dels seus dirigents. Tot plegat un escàndol tant pel fons com per les formes.
Pel que fa al fons, denota una baixíssima cultura democrática, atès que per molt menys del que se sap fins ara de les trames Gürtel o Bárcenas, molts Presidents, Caps de Govern i ministres de diferents governs europeus han dimitit de forma immediata. Però a l’estat espanyol, això no passa. I és que la cultura política del franquisme encara pesa com una llosa, malgrat totes les històries de la Transició i totes les visions ensucrades, tipus Cuéntame… Impunitat i corrupció són dues de les empremtes que han quedat més arrelades en la cultura política espanyola.
Però també en la forma. I aqui, la referència a les formes maldestres, la fatxenderia, és el que crida més l’atenció. Que en plena era digital, un corrupte continuï apuntant les anotacions amb boli, en una llibreteta, sense cap mena d’encriptació o codi resulta realment patètic. I és el que ha sobtat més als analistes internacionals. S’ha de ser molt cutre, molt, per actuar d’aquesta manera. Però no és pas casual, no senyor. És obvi que aquesta manca de cultura de la seguretat, deriva d’una sensació clara d’impunitat i de fatxenderia, d’algú que pressuoposa que ningú no li tocarà ni un pèl de la roba. Caríssima , per cert. Of course.
Catalunya, els catalans i les catalanes, que volem un país lliure, desvnculat d’aquest patetisme espanyol, hem d’aprofitar-nos d’aquesta situació. Cal marcar un perfil propi, com ja estem fent així que podem.
No suggereixo que a Catalunya no hi ha corruptes. Ni pressuposo que en una Catalunya independent no n’hi haurà. Evidentment que existiran episodis de corrupció. Perquè la corrupció està asociada al poder. Per definició, allà on hi ha poder, pot aparèixer la corrupció. I si no hi ha corrupció, és ben probablement perquè no hi ha poder.
Però la independència ens obre la porta a construir unes estructures d’estat que siguin molt menys tolerants amb la corrupció, precisament perquè ens volem allunyar tant com sigui possibke de l’estigma espanyol.
Cal posar-nos-hi i reeixir en aquest repte.

This post was edited by Siegfried on Jul 25 2013 04:15pm
Member
Posts: 23,740
Joined: Jul 26 2010
Gold: 1.50
Jul 25 2013 05:25pm
Quote (Siegfried @ Jul 26 2013 12:14am)
Asi va españa y asi nos ven desde europa:

A hores d’ara es pot ben bé dir que Europa, o si voleu, la Unió Europea està tipa, ben tipa, d’Espanya. La gota que ha vessat el got han estat les informacions relatives a la corrupció que apunta ben bé a la cúpula del PP i del propi govern espanyol, començant pel seu President, Mariano Rajoy. Unes informacions que també impliquen el seu predecesor, José Maria Aznar. I a dotzenes dels seus dirigents. Tot plegat un escàndol tant pel fons com per les formes.
Pel que fa al fons, denota una baixíssima cultura democrática, atès que per molt menys del que se sap fins ara de les trames Gürtel o Bárcenas, molts Presidents, Caps de Govern i ministres de diferents governs europeus han dimitit de forma immediata. Però a l’estat espanyol, això no passa. I és que la cultura política del franquisme encara pesa com una llosa, malgrat totes les històries de la Transició i totes les visions ensucrades, tipus Cuéntame… Impunitat i corrupció són dues de les empremtes que han quedat més arrelades en la cultura política espanyola.
Però també en la forma. I aqui, la referència a les formes maldestres, la fatxenderia, és el que crida més l’atenció. Que en plena era digital, un corrupte continuï apuntant les anotacions amb boli, en una llibreteta, sense cap mena d’encriptació o codi resulta realment patètic. I és el que ha sobtat més als analistes internacionals. S’ha de ser molt cutre, molt, per actuar d’aquesta manera.  Però no és pas casual, no senyor. És obvi que aquesta manca de cultura de la seguretat, deriva d’una sensació clara d’impunitat  i de fatxenderia, d’algú que pressuoposa que ningú no li tocarà ni un pèl de la roba. Caríssima , per cert. Of course.
Catalunya, els catalans i les catalanes, que volem un país lliure, desvnculat d’aquest patetisme espanyol, hem d’aprofitar-nos d’aquesta situació. Cal marcar un perfil propi, com ja estem fent així que podem.
No suggereixo que a Catalunya no hi ha corruptes. Ni pressuposo que en una Catalunya independent no n’hi  haurà. Evidentment que existiran episodis de corrupció. Perquè la corrupció està asociada al poder. Per definició, allà on hi ha poder, pot aparèixer la corrupció. I si no hi ha corrupció, és ben probablement perquè no hi ha poder.
Però la independència ens obre la porta a construir unes estructures  d’estat  que siguin molt menys tolerants amb la corrupció, precisament perquè ens volem allunyar tant com sigui possibke de l’estigma espanyol.
Cal posar-nos-hi i reeixir en aquest repte.


Acabaré odiando el catalán por energúmenos como tú

This post was edited by Lindorie on Jul 25 2013 05:25pm
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
Jul 25 2013 06:26pm
Quote (Lindorie @ Jul 26 2013 12:25am)
Acabaré odiando el catalán por energúmenos como tú


Eres libre de hacer lo que desees, siempre y cuando este en las instrucciones de un juego. frikazo
Member
Posts: 7,510
Joined: Feb 6 2013
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jul 25 2013 06:42pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Oye Siegfried hijodeputa cambiate el ava que no te quiero ver con la bandera aragonesa va
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
Jul 25 2013 08:49pm
Tanto odio a una persona que no conoces significa que estas quemado en tu vida y necesitas proyectar tu rabia a personas ajenas para no dañar a conocidos.
Member
Posts: 95,378
Joined: Jul 27 2008
Gold: 203.70
Jul 26 2013 05:02am
Quote (ThomasPaine @ 26 Jul 2013 02:42)
Oye Siegfried hijodeputa cambiate el ava que no te quiero ver con la bandera aragonesa va


bump
Member
Posts: 52,701
Joined: Sep 9 2011
Gold: 7,144.00
Jul 26 2013 05:31am
Quote (Siegfried @ Jul 26 2013 04:49am)
Tanto odio a una persona que no conoces significa que estas quemado en tu vida y necesitas proyectar tu rabia a personas ajenas para no dañar a conocidos.


lol acabas de describirte a ti echando mierda sobre cualquier persona madridista
Go Back To Español Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll