d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Español > Puyol Se Pierde La Eurocopa Por Lesión > Mensajes De Soporte Del Pueblo Español
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,828.27
Jul 1 2012 04:40am
Quote (TiTez @ 1 Jul 2012 12:11)

esas son las putas locas de femen, que siempre hacen cosas asi xD

Quote (Tiberium_x @ 1 Jul 2012 11:56)
I avui és dia de final d'Eurocopa. Per això no et sorprendrà et preguntem: Qui prefereixes que guanyi, Espanya o Itàlia?
-Germà Miralles- Itàlia, els italians no es volen fer desapareixer com a poble.

-José Luis Calderó Pinós -  ITALIA. L´altre pais no em sona gens

- Marcel Bosk -  FORZA ITALIA! La meva selecció és la catalana i no la deixen competir.

-Maria Jesus Xifro Castello -  Aquesta selecció no es la meva i a mes amb la seva existencia fa que jo no pugui tenirne.

- Albert Fernández Xicola -  Italia, perke espanya ni em deixa tenir l propia seleccio i a mes ens esta robant als catalans. Per altre banda no puc anar amb un país el qual dificulta l ensenyament del catala als nens. O sigui k tant d bo italia us en foti 5. Forza azzurri!!!!!

Y asi otros 100 comentarios mas, 3/24 gracies per volver crear polemica i merda entre la gent.

PD: Lo he sacado de un estado de FB del 3/24.

PD2/ esta me hizo mucha gracia jaja

- Montserrat Domínguez Arseda - NO! No sóc ni Italiana ni espanyola! Si de cas, menys espanyola voldria ser! Ens volen fer desaparèixer com a País!

son igual de imbeciles los españoles que no quieren que puyol no juegue cuando es uno de los mejores centrales que hay y a su vez son aun mas imbeciles esos putos independentistas que no asumen que son españoles y quieren que pierda españa

Go Back To Español Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll