d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Español > Marroquies "incomodos" En España
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,246
Joined: Aug 10 2007
Gold: 790.00
Nov 25 2013 01:07pm
Quote (Filipono @ 25 Nov 2013 19:51)
Pues no sabia que se decia subir a marruecos
lei un libro que se titula "Bajarse al moro" y entonces me quede con bajar
Y vivo en barcelona tambien :D


Molta gent ho diu, "dema baixem al poble" i potser el poble està a la costa brava... es el mateix.

This post was edited by Tiberium_x on Nov 25 2013 01:08pm
Member
Posts: 47,902
Joined: Jan 2 2006
Gold: 0.04
Nov 25 2013 02:19pm
Quote (Filipono @ Nov 25 2013 07:51pm)
Pues no sabia que se decia subir a marruecos
lei un libro que se titula "Bajarse al moro" y entonces me quede con bajar
Y vivo en barcelona tambien :D


se dice bajarse al moro, sí o sí xd
Member
Posts: 5,185
Joined: Jan 15 2012
Gold: 0.13
Nov 25 2013 02:50pm
Quote (Tiberium_x @ 25 Nov 2013 20:07)
Molta gent ho diu, "dema baixem al poble" i potser el poble està a la costa brava... es el mateix.


però més aviat ho deia perque geogràficament marroc està cap abaix xd pero realment és igual hahaha
Member
Posts: 1,680
Joined: Aug 4 2012
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 26 2013 04:10am
a comer bellotassss de grifaaaaa van esos 350 españoles
Go Back To Español Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll