Quote (Filipono @ 25 Nov 2013 19:51)
Pues no sabia que se decia subir a marruecos
lei un libro que se titula "Bajarse al moro" y entonces me quede con bajar
Y vivo en barcelona tambien

Molta gent ho diu, "dema baixem al poble" i potser el poble està a la costa brava... es el mateix.
This post was edited by Tiberium_x on Nov 25 2013 01:08pm