d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Español > Así Nos Ven Desde Eeuu
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,477
Joined: Mar 28 2006
Gold: 535.50
May 9 2013 02:37am
Esto con Franco no pasaba
Member
Posts: 5,608
Joined: Sep 13 2011
Gold: 0.00
May 9 2013 03:41am
Quote (Chema @ May 9 2013 06:37pm)
Esto con Franco no pasaba


http://www.publico.es/452585/diez-falsos-mitos-del-franquismo-y-de-la-derecha
Member
Posts: 37,598
Joined: Nov 19 2005
Gold: 3,405.00
May 9 2013 04:37am
andele wei
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
May 9 2013 04:39am
Quote (Shippy @ May 9 2013 09:01am)
El Tribunal Constitucional ha decidido suspender la declaración soberanista del Parlamento catalán.

http://www.eleconomista.es/catalunya/noticias/4809277/05/13/El-Constitucional-suspende-la-declaracion-soberanista-del-Parlament-catalan.html


Ale payaso



O W N E D


El Parlament de Catalunya va fer ahir un acte de sobirania i va mantenir a l'ordre del dia el debat sobre la creació de la comissió d'estudi del dret de decidir. La majoria va refusar una petició del PP i Ciutadans que havien demanat d'eliminar aquest punt arran de la suspensió cautelar de la declaració de sobirania pel Tribunal Constitucional. La proposta de crear la comissió –signada per CiU, ERC, PSC, ICV i CUP– sorgeix de l'aplicació de la declaració de sobirania.

El rebuig de la petició de PP i Ciutadans el van votar CiU, ERC, PSC, ICV-EUiA i CUP. Amb aquesta votació, el parlament va decidir de desacatar la decisió del màxim tribunal espanyol.

Els diputats del PP van abandonar l'hemicicle un cop refusada la seva petició d'eliminar el debat de l'ordre del dia. El portaveu del PP al parlament, Enric Millo, va pujar al faristol simplement per anunciar que el seu grup no participaria en el debat i la votació d'aquest punt de l'ordre del dia perquè ho considerava un 'fet d'insubmissió i desacatament' del Tribunal Constitucional espanyol. PP i Ciutadans ja havien anunciat que no participarien en la comissió.

Finalment, el parlament va aprovar la creació de la comissió del dret de decidir amb els vots favorables de CiU, ERC, PSC, ICV-EUiA i la CUP i els únics vots en contra de Ciutadans.

This post was edited by Siegfried on May 9 2013 04:40am
Member
Posts: 5,608
Joined: Sep 13 2011
Gold: 0.00
May 9 2013 04:45am
Quote (Siegfried @ May 9 2013 08:39pm)
O W N E D


El Parlament de Catalunya va fer ahir un acte de sobirania i va mantenir a l'ordre del dia el debat sobre la creació de la comissió d'estudi del dret de decidir. La majoria va refusar una petició del PP i Ciutadans que havien demanat d'eliminar aquest punt arran de la suspensió cautelar de la declaració de sobirania pel Tribunal Constitucional. La proposta de crear la comissió –signada per CiU, ERC, PSC, ICV i CUP– sorgeix de l'aplicació de la declaració de sobirania.

El rebuig de la petició de PP i Ciutadans el van votar CiU, ERC, PSC, ICV-EUiA i CUP. Amb aquesta votació, el parlament va decidir de desacatar la decisió del màxim tribunal espanyol.

Els diputats del PP van abandonar l'hemicicle un cop refusada la seva petició d'eliminar el debat de l'ordre del dia. El portaveu del PP al parlament, Enric Millo, va pujar al faristol simplement per anunciar que el seu grup no participaria en el debat i la votació d'aquest punt de l'ordre del dia perquè ho considerava un 'fet d'insubmissió i desacatament' del Tribunal Constitucional espanyol. PP i Ciutadans ja havien anunciat que no participarien en la comissió.

Finalment, el parlament va aprovar la creació de la comissió del dret de decidir amb els vots favorables de CiU, ERC, PSC, ICV-EUiA i la CUP i els únics vots en contra de Ciutadans.



Pero en serio te crees que me importa una mierda el independetismo payaso? Que mi grupo favorito es Kop por el amor de dios
Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
May 9 2013 04:48am
Quote (Shippy @ May 9 2013 11:45am)
Pero en serio te crees que me importa una mierda el independetismo payaso? Que mi grupo favorito es Kop por el amor de dios


R A G E
Member
Posts: 5,608
Joined: Sep 13 2011
Gold: 0.00
May 9 2013 04:51am
Quote (Siegfried @ May 9 2013 08:48pm)
http://gifs.gifmania.hk/Animated-Gifs-Manga-Anime/Animations-Pokemon/Images-Fire/Charmander/pokemon-charmander.gifR A G Ehttp://gifs.gifmania.hk/Animated-Gifs-Manga-Anime/Animations-Pokemon/Images-Fire/Charmander/pokemon-charmander.gif


Mira como rageo

Member
Posts: 10,246
Joined: Aug 10 2007
Gold: 790.00
May 9 2013 04:55am
Quote (Shippy @ 9 May 2013 11:51)
Mira como rageo

http://i44.tinypic.com/kvpqe.jpg


Member
Posts: 11,843
Joined: Aug 30 2008
Gold: 2.00
May 9 2013 04:57am
Quote (Shippy @ May 9 2013 11:51am)
Mira como rageo




Member
Posts: 5,608
Joined: Sep 13 2011
Gold: 0.00
May 9 2013 04:57am
Quote (Tiberium_x @ May 9 2013 08:55pm)
http://images.wikia.com/horadeaventura/es/images/5/5e/Mother-of-god-meme-1lol-.jpg


Go Back To Español Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll