d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Polska > Path Of Exile - Temat Oficjalny
Prev18498508518528531150Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,124
Joined: Apr 10 2018
Gold: 997.00
Oct 18 2021 11:28pm
Quote (Thelema @ Oct 18 2021 11:40pm)
Kurwa I jak zwykle nie wiem co budować żeby w miarę sprawnie robić mapy i bossowac xd. Sam jestem zielony w tą gierke I jedyny build jakim grałem tak na poważnie to vortex occultist. Myślałem teraz nad seismic trap saboteur bo podobno sprawnie się nim farmi i jest tani. Dajcie jakieś tipy jak macie bo przez ten nowy skill tree ludzie wylewu dostają a pob chyba dalej nieaktywny


Chuj wie :D
Member
Posts: 1,674
Joined: Jul 10 2016
Gold: 269.00
Oct 19 2021 02:03am
Quote (nestlecornflakes @ Oct 19 2021 05:16am)
po prostu nie ma w tej grze sensownego celu po harvescie i tej jednej lidze gdzie przywrócili harvest w lekko zmienionej formie. paradoksalnie wtedy ceny były najgorsze i miałem najwięcej radości z gry, bo wiedziałem że po przebiegnieciu 50-100-200-500 map ulepsze swoje itemy. Wycraftowałem 100% perf gear na summonerze własnymi siłami, a potem nakurwiałem mapki jako spełniony gracz + craftowałem jakieś popierdolone rzeczy których nigdy indziej bym nie mógł mieć.
gdy o upgradzie decyduje rzut monetą w postaci maven orba, czy awakenera to pierdole takie granie. farmie forumowe/exalty dla chinoli i po 2 tygodniach przebiegam 2 mapy dziennie bo nie widzę sensu w dalszej grze. Robiłbym nowe postacie, bo lubię poe ale nie będę przechodził kampanii więcej niż 1x na ligę.

50x na każdej lidze chciałem robić aurastackera, ale jak pomyślałem o przechodzeniu gry zbierało mnie na wymioty. Gdyby dali jakiś endless delve, ledge, cokolwiek kurwa innego niż jebane akty to grałbym pewnie z 2 miesiące.


Jakoś przed wprowadzeniem harvestu Ci to nie przeszkadzało
Member
Posts: 1,674
Joined: Jul 10 2016
Gold: 269.00
Oct 19 2021 02:10am