Quote (dawid9400 @ Apr 6 2016 03:20am)
Ile masz wzrostu, że śmiesznie na niej wyglądasz? Już rok temu myslałem nad kupieniem takiego czegoś, za 4k idzie dostać, a na plaże pośmigać zawsze fajniej niż jebać się z korkami w samochodzie. Ale kurde na wakacje chyba będę jechał do UK i pewnie znów nie będzie okazji sobie pośmigać.
185cm wzrostu i około 85kg, nie mówię że śmiesznie, no ale trochę zabawnie

Quote (Zarazciezabije @ Apr 6 2016 08:42am)
chłopie, co ty pierdolisz. Jeżdżę (legalnie) na motocyklach od 8-9 lat i 125 to JEST gówno i możesz mieć racje tylko w jednym - jest możliwość, że daje przyjemność z jazdy. Pod warunkiem, że ta osoba nigdy nei jezdziła na skuterze. Jazda na 125 jest RÓWNA jezdzie na skuterze i tak samo przyjemna. Jedyna roznica to fakt, że masz skrzynie biegów i możesz się przyzwyczajać do zmiany biegów lewą nogą. Innej różnicy nie ma. Ja nie jestem zbyt wysoki ani masywny i nie wydaje mi się, żebym na 125 wyglądał śmiesznie, ale jak ktoś ma powyżej 185 to raczej zdecydowanie odradzam takie małe gówienka.
Miałem wątpliwą przyjemność kilkukrotnie jechać na skuterze, wszystkie bym do dołu z wapnem razem z ich posiadaczami wjebał, i potem jeszcze guwem zasypał i postawił XRunnera żeby warował tam, ale to inna sprawa
Po tylu latach jazdy masz prawo sądzić że 125 to prawie to co skuter, nie licząc biegów. Sam po około miesiącu użytkowania czułem braki mocy, masy itp.itd. ale nie zmienia to faktu że po mieście przejechać się jest przyjemnie. Jak mówiłem, ja kupiłem żeby się utwierdzić w przekonaniu że motory są dla mnie i że kat.A będę robił z pewnością a nie bo mam takie widzimisie.
Quote (Zarazciezabije @ Apr 6 2016 02:08pm)
@Bolded1 śmiech irl. Nie xd ale tobie akurat życzę, żebyś tak uważał.