Quote (morderca @ 27 May 2011 12:55)
"Sponsorem tematu jest toyo" - czyżbyś był hipokrytą?
Po zerowe: Jesteś głupi jak but - retoryka usera d2jsp - wybaczam
Po pierwsze: Sam w tym temacie prawie w ogole sie nie odzywam, bo wole o gieldzie czytac i rozmawiac na lepszych forach. Jak dobrze zauważyłeś prawie nikt się tutaj nie odzywa - 7 stron to nie prawie, polecam ci się oddelegować na "lepszejsze"fora
Po drugie: Gimbusy o dziwo tutaj nie wchodziły, jesteś pierwszy - pudło
Po trzecie: Ja jestem studentem 2. roku i jednak mam kasę, żeby się pobawić na GPW - edukacja wczesnoszkolna czy pedagogika a może awf? I pewnie kase masz jak mamusia da, bo sam nic nie zarobisz, będąc studentem 2. roku lawl
Po czwarte: Wcale nie trzeba mieć dużo pieniędzy, żeby zacząć. Można grać i od kilkuset złotych, nie opłaci się, ale można. Nikt tutaj nie mówił, że ma miliony złotych na GPW, ja mam w tym momencie w akcjach może 2-3 tysiące, reszta leży odłożona - to obracasz górą kasy

pewnie zysku masz 10 zł na miesiąc jak dobrze pójdzie, i pewnie walutą jest Monopoly $
Śmiech na sali po raz kolejny. Btw. nie unoś się tak bo zawału dostaniesz. Kiss /logout - i tak za dużo napisałem

To Ty zaczales od "unoszenia się", wpadasz tutaj jak nie wiadomo kto i wszystko wyśmiewasz. Nie pasuje to nie czytaj i tyle.
Yoshimitsu chciał na bolda to sypnąłem, bo i tak nie mam go na co wydawać, a wole na d2jsp i tak zobaczyc temat o GPW (nawet z głupotami), niż kolejny z cyklu "mam na obiad pierogi".
60 postów przez 2 tygodnie w jednym temacie (z czego polowa to glupoty) to dużo? Na tym podforum zdecydowanie nie.