d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Polska > Motoryzacja > Temat Oficjalny
Prev14274284294304311019Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 602.50
Nov 2 2012 03:19pm
Quote (Damundo @ Nov 2 2012 10:16pm)
Niby tak ale i tak przy obecnych cenach ekonomiczniej wychodzi lpg + z benzyna mniej jebania zimą. Ojciec ma Scenica w dieslu i niejednokrotnie go ratowałem swoim 'zajebistym golfem' bo odpalić nie mógł jak przyjebało mrozem. Zresztą jestem dość 'młodym kierowcą' i jakoś nie przemawia do mnie póki co klekocik diesla, tak samo jak automatyczne skrzynie.

a tam klekot...chyba jezdziłes bardzo starym dieslem, bo sie idzie do tego przyzwyczaić
e: żeby nie było niedomówień jeżdze benzyniakiem

Dla zainteresowanych w styczniu albo lutym, gdy odnotowano największe mrozy na Podhalu, niedaleko mnie przy temperaturze -35 stopni ( wstawiałem nawet wtedy zdjecie termometra na forum) odpaliłem moje auto :D

This post was edited by trz on Nov 2 2012 03:25pm
Member
Gold: 20.11
Nov 2 2012 03:20pm
Quote (Damundo @ Nov 2 2012 11:16pm)
Niby tak ale i tak przy obecnych cenach ekonomiczniej wychodzi lpg + z benzyna mniej jebania zimą. Ojciec ma Scenica w dieslu i niejednokrotnie go ratowałem swoim 'zajebistym golfem' bo odpalić nie mógł jak przyjebało mrozem. Zresztą jestem dość 'młodym kierowcą' i jakoś nie przemawia do mnie póki co klekocik diesla, tak samo jak automatyczne skrzynie.

za automatami również nie jestem. A co do "młodego kierowcy" to samo mogę powiedzieć o sobie ale tym bardziej wybrałem wolnossącego SDI którym z resztą śmigam do dzisiaj ze względu na oszczędności właśnie (4.2l w mieście) od jakiegoś czasu wychodzę na prostą i dopiero teraz myślę nad zmianą na jakiś dostojniejszy wózek ; )
Member
Gold: 15.00
Nov 2 2012 03:20pm
a tak swoją drogą jaki silnik jest waszym zdaniem lepszy
diesel czy benzyna?

Quote (Mentalista @ Nov 2 2012 10:20pm)