d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Polska > Android > Temat Oficjalny
Prev1425426427428429966Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1,523.49
Mar 14 2012 12:16pm
Quote (Ard @ Mar 14 2012 08:13pm)
To jest dobry sprzęt, tyle że ICS pod niego to wielki fail :(
Skąd ściągać oryginalny nie zmodowany rom 2.3.5? - daj jakiś link pls.
I fajnie jak byś mógł naprowadzić na jakiś poradnik do wgrywania romów bo jestem zielony jak maskotka tego systemu :)

forum android com pl polecam
Member
Gold: 499.55
Mar 14 2012 01:05pm
witam otusz potrzebuje jakas dobra free nawigacje co polecacie? moze byc taka korzystajaca z neta ale nie zraca wiecej niz 200mb miesiecznie. rowniez jako androidowy noob prosze o nazwy jakichs interesujacych aplikacji ktorych nie sposob nie miec
Member
Gold: 0.01
Warn: 60%
Mar 14 2012 01:08pm
Quote (D13g0 @ 14 Mar 2012 21:05)
witam otusz potrzebuje jakas dobra free nawigacje co polecacie? moze byc taka korzystajaca z neta ale nie zraca wiecej niz 200mb miesiecznie. rowniez jako androidowy noob prosze o nazwy jakichs interesujacych aplikacji ktorych nie sposob nie miec

navatar - darmowa z open sourcowymi mapami, ciagle rozwijana, ale imo slaba.
yanosik - ma chyba darmowy system anwigacji, nie testowalem.
google navigation- jebany syf, ostatnio mi kazala skrecac na wiadukcie ;D bedac pareset metrow od celu sciagala mnie w druga strone przez jakies objazdy.
Member
Gold: 4.00
Mar 17 2012 08:21am
Quote (groom @ 14 Mar 2012 17:07)
Ja juz chyba od miesiaca jestem na ics. Na xda jest teraz cala masa nowych romow. Wlasciwie to wszystko jedno ktory wgrasz bo bazy pod rom sa tylko dwie i obydwie dzialaja bardzo dobrze. Najlepiej bedzie jak wgrasz najbardziej aktualny z jak najwieksza liczba komentarzy/ocen.

Czego używasz?
Ja wrzuciłem ICSSGS RC 4.2 - jest ok, chociaż momentami potrafi przymulić, ale to raczej wina telefonu niż samego romu. Nie spodziewałbym się cudów po zmianie na inny.