d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Polska > Motoryzacja > Temat Oficjalny
Prev13523533543553561019Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,747.00
Warn: 20%
Jul 12 2012 11:00am
Quote (Kaam @ 11 Jul 2012 20:46)
Zależy ile krzyczą u Ciebie w mieście za regeneracje alternatora jak mniej niż 150 zł to bym zregenerował, ponieważ od 150zł w górę można kupić już sprawną używkę, nawet sam mam jedną na zapas. Ogólnie to nie szukaj na alledrogo tylko civicklub.pl, zarejestruj się na forum i tam możesz czasami trafić części w dobrych cenach.
Tak na marginesie nie kw a km :) Nie obraź się, że Cię poprawiam czy coś :P

jestem laikiem np :) jutro sie coś dowiem na ten temat,ziomek dzisiaj gadał to samo że lepiej kupic używke bo nie chce mu się babrac z tym łożyskiem a poza tym może być tak że wymieni łożysko a spierdoli sie coś innego i lepiej kupić cały alternator :) mam niedaleko kolesia co ma taka samą hondziarę nie na chodzie i sprzedaje nam jakieś części być może został mu jeszcze alternator :D kupiłem od niego całego sprawnego amora z mc personem za 30 zł ^^ i kilka innych częsci po dobrej cenie :)
Member
Gold: 20.11
Jul 12 2012 01:16pm
Quote (Alyx @ Jul 12 2012 04:55pm)
A jak jest z przebiegam iw tych ktm ?? Bo wszedzie widze oferowane z niskim przebiegiem a napraw wymienione tyle ze glwoa boli, to motor na krotkie dystanse czy az tak drogo eksploatacja kosztuje >?

e/ mowie o ktm lc4

Poczytaj sobie o LC4 na forach, jak na jednocylindrowca bardzo wytrzymała konstrukcja tylko generuje dość trochę wibracji.
A wiadomka, napęd, klocki, opony, normalna sprawa, a do tego dochodzi szlif i tłok co 2/3 sezony w zależności od ekspolatacji ale wiadomo, że takiego sprzęta nie kupuje się na niedzielne wycieczki.