Quote (frankie5 @ Aug 3 2010 05:54pm)
So... Robben's out nvm which or who's fault that was this is my favourite lineup now:
Lahm -- Van Buyten-- Badstuber -------- Alaba
------- Van Bommel -- Schweinsteiger--------
Müller ------------------------------------- Ribery
----------------------Kroos-------------------------
---------------------- Olic---------------------------
Yes... I prefer Badstuber over Demichelis and Alaba over Contento. Müller on the right wing because he played an excellent WC on this position.
hey ich stimme dir absolut zu bei der formation !
finde die verletzung jetz nicht so schlimm, auch mal schön wenn jetz ein kroos rankann !

nur anstelle von alaba würde ich contento spielen lassen
