Quote (ampoo @ 25 May 2018 12:16)
this summer has the potential to be crazy, but i take it if thats a way to finally spend some money on at least one big signing
Yeah, wouldnt mind if we sell a few, just to sign a big guy!
Btw. did you see what Jerome said about Manu?
Quote
"Manuel ist der beste Torhüter der Welt. Die anderen sind auch sehr gut, Marc-André ter Stegen hat sich super entwickelt, aber Manu hat eine andere Ausstrahlung als jeder andere", sagte Boateng und fügte an: "Das ist überhaupt keine Abwertung der anderen, aber Manu ist eben Manu."
Ofc Manu is the best!