Quote (A_D @ Nov 3 2019 05:24pm)
Han er det sgu vild nok :D især til den måde jeg spiller. jeg fik ham i en gratis 2 player pack så ka ik trade ham alligevel :P
https://i.imgur.com/GhogEr8.pngHårdt nok, Ville også se bedre ud nu hvor alle pånær 3 på mit team er special cards haha
Jeg kører det her hold, har lige packet lenglet i Champions League edition og får roberto carlos når jeg gider tage mig sammen i squad battles
I got this team right now, i just packed Lenglet CHL Edition and i plan on getting Roberto Carlos when i play the last 2 Squad battles games i need
E/ Dine stats med ham er godt nok vilde haha
E2/ Jeg overvejer at skifte trippier da jeg syntes han er skrald
E3/ Jeg vandt 13 kampe i weekend ligaen med lag og helt nyt hold pånær lewandowski, griezmann og rousillon 2 mere end sidste uge og trippier fuckede up mindst 5 gange som gjorde at jeg tabte i det 85+ minut eller i forlænget spilletid
I won 13 games in the weekend league with lag and a brand new team except for Lewandowski, Griezmann and rousillon, 2 more wins than last week and if trippier didnt fuckup 5 games in Overtime or 85+ Minute i would of won moreOverall Rating of my new squad 6/10, Without trippier 8/10
This post was edited by KongenSimon on Nov 3 2019 10:44am