d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > Sports Coliseum > World Football - Soccer > ~ Bayern ~ > You Can Love, Hate And Discuss
Prev11131141151161171740Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 59,768
Joined: Jan 22 2006
Gold: 1.77
Jan 16 2011 07:52am
Quote (ZlatanI @ Jan 16 2011 01:25pm)
only out for 2 weeks

http://i741.photobucket.com/albums/xx54/BG-liljj/1284575648183.jpg


^^ :)

I just hope Frankfurt wins vs Hannover today
Member
Posts: 10,690
Joined: Mar 8 2008
Gold: 32,590.00
Jan 16 2011 07:55am
hope van buyten gets his form back asap..he is so dangerous on set pieces.. huge asset if he is playing well
Member
Posts: 35,521
Joined: Jan 27 2008
Gold: 6,351.00
Jan 16 2011 09:18am
Quote (impiousbe @ 16 Jan 2011 14:55)
hope van buyten gets his form back asap..he is so dangerous on set pieces.. huge asset if he is playing well


His regular berth has been expired...for sure :blush:
Member
Posts: 10,839
Joined: Mar 11 2009
Gold: 43.00
Jan 16 2011 04:41pm
München - Entwarnung für Bayern München: Superstar Franck Ribery hat sich entgegen ersten Befürchtungen doch nicht schwer verletzt.


Der französische Nationalspieler hat sich im Bundesliga-Spiel des Rekordmeisters am Samstag beim VfL Wolfsburg (1:1) eine Zerrung im Kapselbandapparat des linken Knies zugezogen. Das ergab eine Untersuchung durch Bayern-Arzt Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt am Sonntag.

Fünf Tage Pause

Ribery muss nach Angaben des FC Bayern nur fünf Tage pausieren, ehe er ins Mannschaftstraining zurückkehren kann. Damit verpasst er voraussichtlich nur das Bundesligaspiel am Samstag gegen den 1. FC Kaiserslautern. "Das ist Glück im Unglück. Natürlich bin ich einerseits enttäuscht, dass ich jetzt schon wieder verletzt bin. Andererseits bin ich einigermaßen erleichtert, dass es sich nicht um eine schwerwiegende Verletzung handelt", sagte Ribery.

Der Offensivspieler musste in Wolfsburg nach einem Duell mit Josue auf zwei Betreuer gestützt den Platz verlassen. Für ihn kam in der 25. Minute der Niederländer Arjen Robben nach 237 Tagen zu seinem Comeback im Bayern-Dress.




Ribery will be back in 5 days, and only miss 1 game.

22.01.11 15:30 FC Bayern München : 1. FC Kaiserslautern
Next game :)

This post was edited by DoWN_DeaTH on Jan 16 2011 04:47pm
Member
Posts: 59,768
Joined: Jan 22 2006
Gold: 1.77
Jan 21 2011 05:07pm
Bayern - Kaiserslautern possible lineups:

Member
Posts: 35,521
Joined: Jan 27 2008
Gold: 6,351.00
Jan 22 2011 04:59am
Well, if there are no 3 points today ill cut em into pieces ^^
But...3 points today means a draw or loss next game :blush:
Member
Posts: 12,571
Joined: Feb 18 2007
Gold: 5,100.00
Jan 22 2011 05:00am
Why no Breno?
Member
Posts: 35,521
Joined: Jan 27 2008
Gold: 6,351.00
Jan 22 2011 05:01am
Quote (Ryan90 @ 22 Jan 2011 12:00)
Why no Breno?


Well...it´s a possible lineup ^^
Member
Posts: 59,768
Joined: Jan 22 2006
Gold: 1.77
Jan 22 2011 05:06am
y but still ... Schweinsteiger again on a shit position
Member
Posts: 35,521
Joined: Jan 27 2008
Gold: 6,351.00
Jan 22 2011 05:09am
Quote (Godfather @ 22 Jan 2011 12:06)
y but still ... Schweinsteiger again on a shit position


Yep...definitely should play with Gustavo imo and put Bommel on the bench...
What a pity to worry about lineups vs Lautern :lol:
Go Back To World Football - Soccer Topic List
Prev11131141151161171740Next
Add Reply New Topic New Poll