Quote (Give @ 15 Jul 2016 13:25)
Emt hyvä että saavat pennut pihalle, kyl jos tohon jää koukkuun niin se pakottaa liikkumaan paikasta toiseen t:vittu jalat iha puhki. Jos siihen joku ylipainonen jää koukkuun niin se kannustaa sitä "urheilemaan", vaikka se oliskin vaan kävelyä tai pyöräilyä hissukseen. Eilenkin ku yöllä tulin töistä nii oli jotain jonneja liikkumassa puhelimet kädessä, parempi että yrittävät saada jotain olematonta kiinni eikävätkä oo tekemässä mitää sen typerämpää..
Ja onhan noita väärinymmärryksiäkin tapahtunu, yks oli puistossa pari pvä ku jäin ottaa pikachuu kiinni ja joku äityli sano että lopeta se lapsien kuvaaminen senkin pervo. Meni vähän hämilleen ku näytin et pelaan pokemonia eikä ole masturboida vihaisesti sen lapsen kuvalle. Toinen oli viime yönä, kun näin poliisit kirkon pihalla ja itekii olin sinne menossa ((koska pokemon........))ne kysy multa että mitähän mä luulen täällä tekeväni nii vastasin pelaavani ja esitin vastakysymyksen ovatko poliisitkin kovia pokemonkouluttajia kerta täällä pyörivät, ne pyöritteli päätään ja sano että ei vittu, ilmankos täältä on tullu nii paljo ilmotuksia että porukkaa "hiippailee koko ajan kirkolla" :lol: Noh sit selitin niille siinä että tääl on tällasia muistomerkkejä siellä täällä joissa täytyy käydä sillon tällön että peli etenee, ne vaan nauro :D
Nii, en kyl mee väittää et turhake ois, varmaa tekee nuorisolle ihan hyvää olla ulkona ja tehä muutakii ku nakkailla kivillä junan kylkee tai autoja

Ja varmaa saa ylipainoset liikkuu, mut toi justiisa et mille rajoille ihmine on valmis menee et pääsee tos pelis sit eteepäi ? Ootan sitä ku Pokemon peliä syytetään kuolemantuottamisesta, pikatsu oli nyt jossai rakennustyömaalla...

Sitä ku kauhakuormaaja ajaa yli ( kuskilla varmaa muutakii tekemistä ku päivystää et onks Pokemoni pelaajii lähel ) ni taija jäähä ku märkä läntti maaha

Mut jos järkevissä mittasuhteissa pelaamine kestää ni mikäs siinä.
This post was edited by TR0LLFACE on Jul 15 2016 05:17am