Päivää. Ajattelin tehä yhen topickin elämäni aikana iha asiallisesti ja sanoa mitä oon mieltä ja sanoa niiku asia on, mitää lisäämättä, mitää pois jättämättä, ilman värikyniä (lukuun ottamatta otsikkoa joka on punainen)
Siintä vois alottaa et oma personal info tos profiilissa on iha paikkasa pitävä. Tarkotan nyt sitä et jos joku uus kaveri täällä kattoo että mitähä ihmettä.. Tyyppi on 30v iha just, tääl istuu, dippe kakkosta pelaa kassit vaahossa
Nimi on Markku. Moni kutsuu Makeks (UK USA GER ITA huutelee Mark) ja joku sukunimellä mut ei siintä sen enempää
Pari kuvaa...
http://imgur.com/a/oanDJMies silmälaseilla ja hassulla virneellä varustettuna edustaa itseäni, parrakas jannu on veljeni leijonamieli (lupa kysytty kuvan julkaisemiseen) ja kolmas kuva käsittelee ostosta jonka tein omilla viikkorahoilla 2 viikkoa sen jälkee ku peli ilmesty euroopassa (kuitti on tallessa. porukoilta varastosta läytyy laatikko mis on vanhojen pc pelien laatikot ja laatikoissa on kuitit)
Diablo12 vuotiaana tutustuin ja rakastuin. Warrior (OMG). En suuria oo saavuttanu. Netissä en juurikaan pelannu. Kaverilla (Kimillä) joskus vähä nettihommia testailin häne konneella ja ukolla mut en muute (Jos täällä on joku vanha nettipelaaja ni kaveri pelas dippe kakosta chara nimel MC_HamFast ja charalla paladin)
Diablo IIKesäkuun 30 päivä 2000 peli oli ostettavissa suomessa ja paikallinen suomalainen kirjakauppa myi peliä ehkä viikko julkaisun jälkeen ja 2 viikkoa julkaisun jälkeen ostin kyseisen tuotoksen omilla viikkorahoilla (kuva tulee kuitista koha käyn porukoilla penkomassa)
Kovin saavutus2014 EU LAD HC LOD. Baballa pelasin ilman mitää hackseja. Netissä toki mut oma peli ja pw ja siel ei muita hääriny. 52 oli lvl ku ripppasin nm a3 viidakkoon niihi perhanan tulta syökseviin pikku pirulaisiin. Fire res oli mitä oli ja olin toki varovainen, mut tulta tuli niskaan ja sen verra hassusti hääri ne pikku vekkulit, puukko kädessä siin eessä, et ekarkuu ei kerenny eikä näpit osunu Alt+F4 (taisin painaa windows+F5) RIPS RAPS
Suurin LVL2013 EU LAD HC LOD. Hammerdin LVL 96 ja expamittari näytti 70% eli 30% lisää ni ois ollu 97.
RIP mitä itkin ku pikkulaps2012 EU LAD HC CLASSIC. Baballa pelailin. Millo iteksee ja millo porukassa mut ei siinä rush hommaa tullu lähettyy. Siellä menin missä ukko pärjäs. Maasta keräsin mitä päällä oli. LVL oli 82 ja jeesasin jotai randomia Hell A2. Amua sille hain ja niiku moni tietää ni se on vähä käärmeitten ypäröimänä. RIPS RAPS
PKÖÖÖ ei oo miun juttu
PK`DNo joo.. Onha tota tullu niikii lähettyy ja useasti
Safe TPParilla hymiöllä

Ite oon pitäny huolen et miun tp on ollu s (lukuunottamatta paria vahinkoa mitkä on ollu oikeesti vahinkoja)
Kaikki mistä täällä ei saa edes puhuaJätetää se toisenlaiseen viestintään ku pelissä tai täällä. Ite sain 24h bannin tänne sillo aamyöllä resettiä ootellessa. Ei ollu mitää yksityiskohtia mistää enkä ketää haukkunu mut vähä kirjotin väsyneenä ja yks juttu lipsahti. Asia on OK ja ymmärretty. Niitä juttuja ei täällä kirjotella. Ei foorumeilla eikä pm
AccoSK7 on tällähetkellä ainut olemassa oleva acco. Tässä laddussa (EU HC LOD) on baba lvl 31 (Methodios). life/lite soso lvl 1 (Mohana) ja sokerina pohjalla hurjaakii hurjempi pala smiteri lvl 1 (Achaicus)
D2 4 EVERDiablo IIILöytyy hyllystä D3 + lisäri. Ostin uuden koneen kyseistä peliä varten ku peli ilmesty. En sinä päivänä mut kuitenkii. Lisärin soppa osti joululahjaks miulle
Oon pelannu ja touhunnu soft sekä hc puolella mut en tiiä miks ei oo sillee ollu miun juttu. Ei oo tähä oikee muita kommentteja tai kysymyksiä
D2jsp.orgOlin melkei 25v ku tänne tulin härväämää. Soppa sano et jos ei muuta ni päivän naurut saa aina ja ku käyt hämmentää ni sit vasta hauskaa onkii.. No hämmennetty on ja häpeäkseni voin myöntää et aika rölliä on miun juttu ku sitä tulee. Yleensä oon kyl tehny sit iha oman topickin omille jutuille. Pari oon tehny iha asia linjalla ja asiasta puhunu, mut aina lähtee mopo käsistä enemmin tai myöhemmin. En oo yleensä puuttunu teiän keskusteluihin vaik välillä on mieli tehny. Jotai nappi kauppaa tuol hc-eu puolel käyny mut eipä sen kummempia.
Suomi puolella on paljon asiaa ja oikeesti keskustellaa järkeviä + tältä sivustolta löytyy muutenkii asiaa ja neuvoja jos ralli englanti taipuu.
Hyvä sivusto noin kaikinpuolin mut harmi et tää suomi osio on vähä kuolemaa tekemässä. Eiköhä myö nii vanhat ku nuoret nii äske ku 2004 joinanneet tehä nyt tällekkii asialle jotai. Vai mitä ootte mieltä?
This post was edited by SK7 on May 19 2016 05:22am