kaikki spammi tässä topikissa menee suoraa moderaattorille. älä spammaa.topikin tarkotus puhua pelistä nimeltä Trackmania Nations Forever - täysin ilmainen autopeli ja videoita löytyy youtubesta jos ei tiedä millasesta pelistä on kyse.
Trackmanian yleiset sivut -->
http://tmnforever.tm-exchange.com/tuolla voi uploadata omia mappeja, ladata toisten mappeja (ratoja), laittaa omia ennätyksiä /maailmanennätyksiä, osallistua erilaisiin kilpailuihin (kaikki täysin ilmaisia), kuukausittainen parhaan radan tekijän kisa jossa AINA palkinto tai keskustella muuten vaan pelistä.
millanen peli on?täydellinen autopeli missä vain taito ratkaisee, autoja ei voi "virittää" eikä säätöjä ole, kaikki on kiinni taidosta - ja se tekee pelistä yhen maailman parhaista.
kymmeniä miljoonia pelaajia, suomestakin vajaat satatuhatta.
miks postaan täällä?etin vastustajia 1v1 2v2 3v3 4v4 matseihin, ideoita ratoihin, kertoa enemmän pelistä jossa tuurilla ei ole osuutta asiaan. voidaan ottaa matsia ihan leikkimielellä tai fg panoksella, ihan kuinka haluat.
tm-exchange sivuilla voi myös etsiä vastustajia ja sieltä löytyy rankingi tämän hetken maailman parhaisiin kuskeihin, ja myös historiatietoja kaikkien aikojen pelaajista. myös vuosittainen pelaajien kesken järjestettävä äänestys löytyy. (mainostan samalla ite että olin henk koht ehdolla kolmeen eri gatekoriaan maailman parhaaks 2014)
jos sulla on tunnukset sivulle, voit postata accon täällä, jos sulla on ingame account ni voit myös postata täällä ja addaan sut kaveriks ni voidaan pelailla yleisillä servuilla tai priva servulla.
omat kokemuksetsuomen nopein kuski 2012 lähtien, 0 hävittyä 1v1 matsia. tällähetkellä ylivoimasesti suomen nopein kuski (maailman rank 4.). viime vuonna olin myös maailman rank 1.
useita eri ennätyksiä, mm: maailman eniten ladattu / pelattu rata löytyy mun tekemänä, rata missä eniten kierroksia (9999 kpl), pisin rata (~52h ilman taukoja), eniten hyväksyttyjä replayta 2014, eniten awardeja 2014, eniten top10 replayta 2014, kaikkien aikojan listalla kolmantena replay määrässä ja top1 awardien määrässä.
tavotteet (mulle ja muille)pysyä suomen nopeimpana 2015
pysyä maailman top10 2015
pariisissa järjestetään joka syksy maailmanmestaruuskisat ja sinne on yritys päästä tänävuonna. toivottavasti onnistuu, siellä on todella isot rahapalkinnot eikä osallistuminen maksa mitään. lisää infoa asiata voi kysyä
ottakaa rohkeasti matsia vaan, voin myös auttaa mappien tekemisessä (gps, sumu, sade, modit, unlimiter, scenary, beta-testata ja paljon muuta. teen kaiken ilmaseks.
sivu täysin ilmainen eikä vaadi rekisteröitymistä, joskin jotkut ominaisuudet jää näkemättä ilman sitä.
http://tmnforever.tm-exchange.com/note: ja ettei tule ongelmia, sivun julkasuun sain luvan Kagura:lta (senior moderator)
pidetääs tää topikki spammista vapaana ja nautitaan parhaasta pelistä historiassaminun login sivustolla:
Lovva
minun login pelissä:
Lovva1