d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Inttiin > Lähtö Tuli
1239Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 7 2014 01:53am
Tänään.
Iltapäivällä pitää mennä. :thumbsup:
Member
Gold: 23.47
Jul 7 2014 02:55am
hajoo vaan aamuihis :D Viisainhan ottais vaan C-paperit suorilta, eikä menis laskeen jo huonoo kuntoonsa sinne ja sairastaa.
Ota gramma budia messii ja anna koirien haistella sua portilla, pääset paljon helpommalla. tai sit meet vaan sivariin ja johkin oman alan mestaan (jos ammatti)
suorittaan sitä palvelusta. Paljon enemmän hyötyä ja voi vielä saada työpaikankin. samalla kokemusta.

ainut hyvä asia mikä intissä on, on ilmanen hammashuolto / terveydenhuolto. eli jos meet ni heti hammaslääkärijonoo ja leegot kuntoon. Sit C-paperit
ja hymyillen pois.

Jos nyt kuitenkin meet sinne pysyäkses, niin kannataa hyvällä omatunnolla juosta siel veksis. Mulle sanottii et lennän ulos, mut 180pv palvelleena, 70 ylimäärästä lomapäivää
saaneena pääsin ihan samoilla papereilla sielt ku muutkin tuvan jäsenet. Kannattaa myös muistaa, että ei tarvi tehdä MITÄÄN HENKILÖKOHTASIA palveluksia alikersanteille.

suosittelen heti alusta asti ottaan linjan, että parempi olla simputtamatta tai tulee paskaa niskaan. ihan hyvin joutuu maksaa jo jostai punkan räjäyttämisestä sun muusta pikku"simputuksesta"

Eli jos joku koulukiusatti alikki / kokelas alkaa vaatiin jotai henk.-koht palveluksia (kahvin keitto jne) niin suoraan kieltäydy ja sano et keitä kahvis.
jos homma jatkuu kenen vaan kohalla niin parin kaverin kaa poraan patterin johdolle, jos niitä ei kiinnosta vaan käskee kasvaa ja menee ulisee muualle, niin suoraan prikaatin johtoon ni alkaa tulee syytteitä.

Jos jäi jotain epäselväks, vastaan vielä hetken ennen kun meen takas ulos.

Ainiiin ja joo, kannattaa ihan varmuuden vuoksi heti alusta asti valittaa unettomuutta jne, niin sulla kokoajan väsyttäviä lääkkeitä kaapissa ja ei tarvi ollenka päivystää.
Mieti miten hienoo... ei ylimääräsiä yökierroksia ja valvomista.
Member
Gold: 554.00
Jul 7 2014 02:58am
ite tuli hankittuu c:t papruihi, meni siihe 3 kutsuntakertaa ku lääkäri vtu retard eikä tajunnu ettei paljoo nappaa tollane pelleily, lopulta usko sentää, alko vtuttaa ne samat videot mitkä piti kattoo enne päätöst
Member
Jul 7 2014 03:07am
Ainiin ja unohdin tyystin mainita, että alokaskaudella mitä todennäköisemmin teitä tullaan polkeen oikeen kunnolla. Eli jos ette saa syödä tarpeeks
kauan sen takia että koulukiusatut juoksuttaa teitä liikaa, niin suoraan vaan valitus ruoka-ajan pituudesta ja alkaa tapahtua.
Member
Gold: 0.00
Jul 7 2014 03:13am
Toi samun "Wall of Text " avautumine on liia pitkä meikäläise makuu, jaksanu ees ekaa rivii lukee loppuu mut jos helpolla haluut päässä ni senku ekana asiana kysyt et koska pääsee ampumaa et ois hirveitä kiihokkeita ampuuu ja saatat siinä kliimaksissas ampuu jotai muuta tai vaikka ittees ni ne laittaa siut ekalla bussilla kotii. Toistat asiaa koko aja et ase tänne ni ammutaa jtn.
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 7 2014 03:40am
Jos oot saamaton vässykkä ja luuseri, niin ei muuta kun c-paperit vängällä vaan.
(Eri asia jos oikeasti oot vammautunu)
Ei siellä kaivatakkaan sellasia joista ei mihinkään oo. Ite menin teknikkoAU:ksi ja oli ihan helevetin lepposaa ja mukavaa. Sain ammatin ja siitä paperitkin. Oli ihan helevetin hauska vuosi. Oon käyny vapaaehtosesti kertaamassaki kolmesti ja menisin taas heti kun vaan on sopiva hetki tai kutsu tulee.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 7 2014 03:41am
Tota noin.
Pieniä väärinkäsityksiä vissiin tullu. :D
Ihan mielelläni lähden sinne. Hain jopa erikoisjoukkoihin.

Kiitoksia kuitenkin neuvoista, miten välttää ylimääräinen työskentely, jos rupee jossain vaiheessa kyrsimään. :blush:
Member
Jul 7 2014 03:44am
:hail:

Oikea asenne. Sillä pääsee oikeesti helpoimmalla ja saa itelleen mukavan kokemuksen.

Yleensä ne jotka perseilee ja pelleilee, saa tehä eniten ylimäärästä paskaa. Jos haluaa oikein helpolla päästä, pitää olla vaan keskivertokaveri. Ne unohtuu aina. Parhaimmat taas saa eniten kaikenlaisia bonuksia. Lomia, parempia hommia jne.
Member
Jul 7 2014 03:44am
Kukin on vastuussa omista valinnoistaan. Toivottavasti viihdyt sielä. Itehän menin pakon uhalla ja pidin silti siellä olosta. paljon kivoja muistoja jne.

Quote (A2K @ Jul 7 2014 10:44am)
:hail:

Oikea asenne. Sillä pääsee oikeesti helpoimmalla ja saa itelleen mukavan kokemuksen.

Yleensä ne jotka perseilee ja pelleilee, saa tehä eniten ylimäärästä paskaa. Jos haluaa oikein helpolla päästä, pitää olla vaan keskivertokaveri. Ne unohtuu aina. Parhaimmat taas saa eniten kaikenlaisia bonuksia. Lomia, parempia hommia jne.

Kai sekin riippuu hyvin pitkälti siitä, millaset alikit / kokelaat on. jos perus koulukiusattuja, niin joo saatat joutua silmätikuks, mutta sit pari kaveria todistaa tätä tapahtumaa ja sit patterin johtoo puhuun simputuksesta.

Joku jo varmasti haluaa huutaa "vittu mikä ämmä aina valittamassa". Menin inttiin opetteleen maanpuolustusta, en jonku alistettavaks. punkkien räjäytys, ylimääränen juoksuttaminen ja muu
kun ei kuulu maanpuolustukseen ollenkaan. Kaikki tollanen syöpä pitäs saada pois tosta asepalveluksesta. Muuttais monien suhtautumista siihen palvelukseen.

This post was edited by SekavaSamu on Jul 7 2014 03:49am
Member
Jul 7 2014 03:50am
Quote (SekavaSamu @ 7 Jul 2014 12:44)
Kukin on vastuussa omista valinnoistaan. Toivottavasti viihdyt sielä. Itehän menin pakon uhalla ja pidin silti siellä olosta. paljon kivoja muistoja jne.

Itse sain myös hyviä kavereita joista osa jopa säilyi yllättävän pitkään.
Jotkut ovat kavereita keskenään vielä vuosien jälkeen.
Helvetin hyvät ruuat kans. :lol:

Tuohon editttin: oon samaa mieltä.

Yleensä se menee tosin sillai et ne jokka siel pelleilee ja niin eespäin, joutuu sen kiusaamisen ja simputuksen uhriks.
Mulla oli todella hyvät koksut ja alikit. Ja sit kun ite olin alik/kers, olin reilu kaikille. Tottakai ne joilla oli vmtl päällä, sai pistää nuotion pystyyn mulle et sain paistaa makkaraa, mut ne samat sällit sai sit istua mun kaa siinä "tehtävällä" jolloin niitä ei muut nakittanu. Omasta mielestäni oli todella reilu kaveri. Ja sainkin siitä vyvää palautetta "alaisilta"

This post was edited by A2K on Jul 7 2014 03:53am
Go Back To Suomi Topic List
1239Next
Add Reply New Topic New Poll