d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Asiat Jotka Ihmetyttää
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,366.00
Feb 1 2014 07:45pm
miksi vitussa pitää tutkia jtn purkan syönnin vaarallisuutta ja tuo että liha on nyt jo niin vaarallista että sitä ei saa syödä

eikö tässä maailmassa nyt oli tärkeämpiäkin tutkimisen aiheita, kuten työttömyys kuriin jne

sit mua vituttaa noi iltalehden mainokset jos haluaa kattoa jonku videon siellä, nykyään en kato enää ollenkaan noita videoita sieltä vaikka mieli kyllä tekis

miksi tupakka on ylipäätänsä koskaan keksitty/alettu polttamaan, pilaa monta elämää

ja sit on et miksi en koskaan mene ajoissa nukkumaan vaikka tiedän että aamulla väsyttää sitte nii vitusti

miksi juon alkoholia vaikka mulle ei tuu siitä edes hyvä olo

kylläpä helpotti avautuminen, seuraava avautuminen sitte taas vuoden päästä
Member
Gold: 24,297.85
Feb 1 2014 08:02pm
röhähdin
Member
Gold: 4,366.00
Feb 1 2014 08:15pm
Quote (Rzi @ 2 Feb 2014 04:02)
röhähdin

mä murahdin
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 2 2014 02:54am
Mä pörähdin.

Quote (Speedparts @ 2 Feb 2014 03:45)
miksi vitussa pitää tutkia jtn purkan syönnin vaarallisuutta ja tuo että liha on nyt jo niin vaarallista että sitä ei saa syödä
-Koska tutkijoilla on liian paljon rahaa käytössä ja liian vähän kontrollia.
eikö tässä maailmassa nyt oli tärkeämpiäkin tutkimisen aiheita, kuten työttömyys kuriin jne
-on, mutta nää on helpompia kohteita.
sit mua vituttaa noi iltalehden mainokset jos haluaa kattoa jonku videon siellä, nykyään en kato enää ollenkaan noita videoita sieltä vaikka mieli kyllä tekis
-minu myös.
miksi tupakka on ylipäätänsä koskaan keksitty/alettu polttamaan, pilaa monta elämää
-koska silloin luultiin että se on terveellistä.
ja sit on et miksi en koskaan mene ajoissa nukkumaan vaikka tiedän että aamulla väsyttää sitte nii vitusti
-sama ongelma. Johtunee asenteesta.
-ryhmäpaine?

-palataan silloin asiaan.

Vastasin
Member
Gold: 1.00
Feb 2 2014 04:28am
mää käytän huumeita, alkoholin oon unohtanu jo aikapäiviä sitte
Member
Gold: 16,453.00
Feb 2 2014 04:45am
Luin itekin ton purkka homman :D

vittu mitä paskaa... ".. irrottaa vanhoista paikoista elohopeaa yms. elimistöön, mutta vaikka koko vitun suu ois elohopeaa niin se ois silti lähes mahoton saada se määrä että se haittas..."

xD
Member
Gold: 20.18
Feb 2 2014 05:11am
Quote (Speedparts @ 2 Feb 2014 03:45)
-Tutkimusta on monenlaista, ei kaikki voi johtaa johonkin yhteiskunnan välittömään parannukseen, joskus tarvitaan näennäisesti turhaa tutkimusta jolla sitten avataan tietä jollekin merkityksemmälle tutkimukselle. Tosin kuulostaahan toi aika turhalta.
-On, ei kaikki vaan voi tutkia työttömyyttä, sitä varten on omat tieteenalansa.
-Älä lue iltapaskaa
-Niinpä
-Vähän sama täällä, tosin yleensä on aina jotain tekemistä niin ei pääsiskään kovin aikasin nukkumaan
-Kaveripiiri täynnä juoppoja ja/tai fyysinen riippuvuus

:)
Member
Gold: 0.00
Feb 2 2014 05:25am
jaa-a nyt kyllä pahan heitit
Member
Gold: 230.00
Feb 2 2014 05:33am
ihmetyttää ettei oo hetkee ollu don nakin topikkeja.
Member
Gold: 556.34
Feb 2 2014 05:44am
Quote (Speedparts @ 2 Feb 2014 04:45)
ihmisillä on liikaa aikaa, ja liian vähän
-ei kai, erittäin harvassa maassa edes tavoitellaan sitä, että kaikki olisi töissä. ei edes täälä suomessa. työttömät on yhteiskunnan selkäranka.
- lataa adblock, joutu ehkä muutaman kerran päivittämään sen videon mutta se pyörii sit ilman mainoksia ( pätee youtube ymsyms )
-koska mustat miehet halus kostaa valkosille sen, että saastutettiin mustien miesten ja miksei naistenkin mielet alkoholilla
-itsekurin puute? dunnu
-ei ollenkaan ? ehkä lammas, et osaa rentoutua ilman? paljon syitä

^^

This post was edited by Napi on Feb 2 2014 05:45am
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll