d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kysymys
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 29 2013 12:17pm
Edellisessä topicissa kävi ilmi, että saisin peräti 20000 shakoa 9055fg:llä. Kysymys kuuluukin, mitä teen 20 000 kappaleella shakoja?
Member
Posts: 27,390
Joined: Oct 23 2008
Gold: 34,853.00
May 29 2013 12:17pm
ootko taas leijumassa täälä sun forumrahalla
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 29 2013 12:18pm
Quote (keksisuklaa @ May 29 2013 08:17pm)
ootko taas leijumassa täälä sun forumrahalla


u mad? B)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
May 29 2013 12:21pm
myyt polakeille
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll