d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > N A Reset Team Europe Sc
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 14 2013 07:54am
tai hc iha sama, classicii en ala
pistäkää pm

This post was edited by Boulevard on May 14 2013 07:55am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 14 2013 07:55am
Laitat vaan mopon käyntii niikö aina ennenki

This post was edited by Rupsu on May 14 2013 07:55am
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 14 2013 07:56am
Quote (Rupsu @ May 14 2013 03:55pm)
Laitat vaan mopon käyntii niikö aina ennenki, ni homma selkee


emmä sellasii
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 14 2013 07:57am
Tässä sä näät sen :D Ei kukaa huoli haxereita joukkoonsa.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 14 2013 07:57am
Quote (Boulevard @ 14 May 2013 16:56)
emmä sellasii


hahahhahahahahahahahah
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 14 2013 08:08am

B)
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 14 2013 08:14am
Quote (Boulevard @ 14 May 2013 16:08)
http://i44.tinypic.com/333cu50.jpg
B)


Partyssä, jossa on joku autoteler ja redvex pluginit päällä :D :D :D Saavutus varmaan sulle, ko et muuten pärjää.

Tässä on sulle legit #1: Eipä sua näy MISSÄÄN :D :D

Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 14 2013 08:18am
Quote (Rocko @ May 14 2013 04:14pm)
Partyssä, jossa on joku autoteler ja redvex pluginit päällä :D :D :D  Saavutus varmaan sulle, ko et muuten pärjää.

Tässä on sulle legit #1: Eipä sua näy MISSÄÄN :D :D

http://i47.tinypic.com/2qk6t52.jpg


huima saavutus :DDD ei hcta enää ees pelaa kukaa nii jopa sun tasone hermanni voi päästä toho 95


B) en viitsi kaikkia alkaa loadaan

PS. ei haastetta

This post was edited by Boulevard on May 14 2013 08:18am
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 14 2013 08:27am
onko sulla vielä charname wtf? myytkö sen?
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
May 14 2013 08:29am
Quote (Boulevard @ 14 May 2013 16:18)
huima saavutus :DDD ei hcta enää ees pelaa kukaa nii jopa sun tasone hermanni voi päästä toho 95


Taitaa olla suomisubin viralliselle haxarivajukille ylivoimanen tehtävä päästä ees legitisti 90+ lvl :D :D :D :D

Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll