Quote (Affii @ Feb 22 2013 05:50pm)
05 joulukuu

surullista tuhlannu tääl puol elämästä

rumpuli autas mua ku pitäs ostaa näil donateil joku orbbi mut en oo osannu viel päättää minkä värinen

tota noins...
kohta pitää mennä mutta sanoisin tästä tällätavalla että joku semmone hieno super sininen tai punanen tai keltanen tai vihree tai oranssi tai musta vois olla iha jepsan.
semmoin vihree tausta ja turkoosi keskiväri
This post was edited by rumpali on Feb 22 2013 08:56am