d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Do_nauki
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Feb 20 2013 02:56pm
Mitä vittua sä nyt oikeen sekoilet?
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Feb 20 2013 03:02pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 20 2013 03:16pm
Oon kuullu et joillaki ihmisil on vaan niiQ paskat geenit.
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 20 2013 03:22pm
Quote (soppamies @ Feb 20 2013 11:02pm)
http://www.youtube.com/watch?v=fNLinc95ovE


Popcornit microon, kuulokkeet päähän, hyvä asento sängyltä ja ei muutakun fullscreen ja play B)
nähdään ~9.30 huomenna :thumbsup:

This post was edited by perttikeinonen on Feb 20 2013 03:23pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 20 2013 03:41pm
Quote (Rupsu @ Feb 20 2013 10:56pm)
Mitä vittua sä nyt oikeen sekoilet?


:o
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Feb 21 2013 03:31pm
nii että mitä vittua
Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll