d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Bettitopikki
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 15 2013 10:59am
täällä voi betata.

mun chikago, sun san jose sharks, ratiolla mun 1000fg vs sun 666fg, voin ottaa pienempiäki.

jos on luottamuspulaa ni otetaan mediator, tai jos oot active/trusted/mediator/tiiän sut ni sillo ei mtn ongelmaa.
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 15 2013 11:26am
mulle voi myös lähettää fg:t ja toimitan ne sitten voittajalle :santa:
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 15 2013 11:39am
Quote (perttikeinonen @ Feb 15 2013 07:26pm)
mulle voi myös lähettää fg:t ja toimitan ne sitten voittajalle :santa:


:pertti:
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 16 2013 05:19am
mun devils+anaheim jos joku haluaa pienen betin ottaa
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 16 2013 05:26am
ANA VOITTAA KUMMINKI NI IHA SAMA
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 16 2013 05:26am
Quote (do_NaUKI @ Feb 16 2013 01:19pm)
mun devils+anaheim jos joku haluaa pienen betin ottaa


mä voin ottaa, jos lainaat fg
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Feb 16 2013 05:28am
Quote (KUF @ Feb 16 2013 01:26pm)
ANA VOITTAA KUMMINKI NI IHA SAMA


bettaa sit tuota toista peliä, devils-islanders ?

Quote (perttikeinonen @ Feb 16 2013 01:26pm)
mä voin ottaa, jos lainaat fg


vaakatislaaja varmaa lainaa
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Feb 16 2013 06:10am
mee roskii
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 16 2013 06:17am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 16 Feb 2013 14:10)
mee roskii


THIS
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 16 2013 06:29am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ Feb 16 2013 02:10pm)
mee roskii


massipäällikkö :hail:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll