☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Bettitopikki
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 563
Replies: 13
Track Topic
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#1
Feb 15 2013 10:59am
täällä voi betata.
mun chikago, sun san jose sharks, ratiolla mun 1000fg vs sun 666fg, voin ottaa pienempiäki.
jos on luottamuspulaa ni otetaan mediator, tai jos oot active/trusted/mediator/tiiän sut ni sillo ei mtn ongelmaa.
perttikeinonen
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold
:
1.00
#2
Feb 15 2013 11:26am
mulle voi myös lähettää fg:t ja toimitan ne sitten voittajalle :santa:
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#3
Feb 15 2013 11:39am
Quote (perttikeinonen @ Feb 15 2013 07:26pm)
mulle voi myös lähettää fg:t ja toimitan ne sitten voittajalle
:pertti:
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#4
Feb 16 2013 05:19am
mun devils+anaheim jos joku haluaa pienen betin ottaa
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#5
Feb 16 2013 05:26am
ANA VOITTAA KUMMINKI NI IHA SAMA
perttikeinonen
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold
:
1.00
#6
Feb 16 2013 05:26am
Quote (do_NaUKI @ Feb 16 2013 01:19pm)
mun devils+anaheim jos joku haluaa pienen betin ottaa
mä voin ottaa, jos lainaat fg
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#7
Feb 16 2013 05:28am
Quote (KUF @ Feb 16 2013 01:26pm)
ANA VOITTAA KUMMINKI NI IHA SAMA
bettaa sit tuota toista peliä, devils-islanders ?
Quote (perttikeinonen @ Feb 16 2013 01:26pm)
mä voin ottaa, jos lainaat fg
vaakatislaaja varmaa lainaa
Butanizer
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold
:
6,600.00
#8
Feb 16 2013 06:10am
mee roskii
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#9
Feb 16 2013 06:17am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 16 Feb 2013 14:10)
mee roskii
THIS
perttikeinonen
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold
:
1.00
#10
Feb 16 2013 06:29am
Quote (Vaakasuoratislaaja @ Feb 16 2013 02:10pm)
mee roskii
massipäällikkö
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact