d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moro
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Feb 9 2013 05:52pm
mitä kuuluu kurahousut? 8D
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Feb 9 2013 05:55pm
Terve!
Äiti osti just uudet sitimarketista. Semmoset vihreet.
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Feb 9 2013 06:35pm
Quote (Onkka3 @ 9 Feb 2013 23:55)
Terve!
Äiti osti just uudet sitimarketista. Semmoset vihreet.


pääkii
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 9 2013 06:39pm
älä tuu yhtää lässyttää tänne
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Feb 9 2013 06:46pm
Quote (Rzi @ 10 Feb 2013 00:39)
älä tuu yhtää lässyttää tänne


:fume:

meinasin alottaa että kuinka selänne on paska jne mutta... sehä on pelannu iha hyvi nytte
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 10 2013 02:21am
moi!
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Feb 10 2013 05:00am
Quote (wani @ 10 Feb 2013 02:46)
:fume:

meinasin alottaa että kuinka selänne on paska jne mutta... sehä on pelannu iha hyvi nytte


"iha hyvi" :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 10 2013 07:18am
Quote (wani @ 10 Feb 2013 02:46)
:fume:

meinasin alottaa että kuinka selänne on paska jne mutta... sehä on pelannu iha hyvi nytte


:rofl:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 10 2013 07:21am
Koivuki pelannu vitun hyvin, mutta kyllä anaheimin liito viel lopppuu.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 10 2013 07:23am
Quote (Pomppeli @ 10 Feb 2013 15:21)
Koivuki pelannu vitun hyvin, mutta kyllä anaheimin liito viel lopppuu.


se vasta alkaa
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll