d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Logitech G710+ Näppis
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Feb 4 2013 08:47am
Alko tää ikivanha (6+ vuotta) pakettikoneen mukana tullu muovilevy olemaan jo siinä kunnossa että päätin satsata kerranki kunnon näppikseen.

http://www.jimms.fi/tuote/920-004552

Mekaaninen näppis totta kai ja hintaki sen mukanen, onkos muilla mimmosia kokemuksia mekaanisista näppiksistä?
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Feb 4 2013 09:29am
ollu reilu puol vuotta blackwidow ultimate käytössä

toki tässähän on siniset nappulat, eli kovaäänisimmät, mut siihen tottu alle viikossa
nykyään tää kirjotuksen naputus rauhottaa :D

suosittelen mekaanista
kannattaa muuten kokeilla etukäteen miltä tuntuu kirjottaa, jos mahdollista
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Feb 4 2013 09:42am
SS 6gv2 käytössä, hyvähän tää on. Ainut huono puoli on, että " *' " näppäimen paikkaa siirretty.
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Feb 4 2013 09:45am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 4 2013 09:47am
Quote (Onkka3 @ Feb 4 2013 04:45pm)
http://www.youtube.com/watch?v=ATgetulvk14


mitä vittua toi kaveri kertoo tos 12 min? ite osaan kertoo näppiksestä KAIKEN, mitä tarvii tietää alle 30 sekunnis.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Feb 4 2013 12:15pm
Quote (Saimoz @ 4 Feb 2013 17:42)
SS 6gv2 käytössä, hyvähän tää on. Ainut huono puoli on, että " *' " näppäimen paikkaa siirretty.


ite kelaillu ostaa tätä jos ostan... tosin saman ikäinen fujitsu siemens pakettikoneen näppis toimii jees... vissii paras mekaaninen testien mukaan? ainoo huono mitä tais olla että ei multimedia näppylöitä
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Feb 4 2013 12:19pm
Quote (Mutu @ 4 Feb 2013 21:15)
ite kelaillu ostaa tätä jos ostan... tosin saman ikäinen fujitsu siemens pakettikoneen näppis toimii jees... vissii paras mekaaninen testien mukaan? ainoo huono mitä tais olla että ei multimedia näppylöitä


Onhan tää hintalaatusuhteeltaan ehottomasti kärkitasoa. Hyvän tuntunen, painava ja kestävä. Multimedianäppäimet on yhdistetty F1-6, tossa on F1 mute, f2 pienemmälle, f3 kovemmalle, f4 play/pause, f5 edellinen kappale ja f6 seuraava kappale. Windows näppäimen tilalla "steelseries"-painike, mikä sit mahdollistaa noiden käytön.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 4 2013 01:55pm
LOGITECHI 700/710 PAKETTI O IHA VITU HYVÄ....TOI HIIRI O IHA PASKA MU NÄPPIS SKULAA
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Feb 4 2013 02:45pm
Quote (Saimoz @ 4 Feb 2013 20:19)
Onhan tää hintalaatusuhteeltaan ehottomasti kärkitasoa. Hyvän tuntunen, painava ja kestävä. Multimedianäppäimet on yhdistetty F1-6, tossa on F1 mute, f2 pienemmälle, f3 kovemmalle, f4 play/pause, f5 edellinen kappale ja f6 seuraava kappale. Windows näppäimen tilalla "steelseries"-painike, mikä sit mahdollistaa noiden käytön.


niin onhan se siinä mutta ei oo kuitenkaa erillisii näppylöitä. toi on yks peruste miks vähän arastelen ostaa tota.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Feb 4 2013 02:50pm
Quote (Mutu @ 4 Feb 2013 23:45)
niin onhan se siinä mutta ei oo kuitenkaa erillisii näppylöitä. toi on yks peruste miks vähän arastelen ostaa tota.


No ei se kyllä minusta kovin paha oo painaa tuota SS-näppäintä ja F1-F6
Go Back To Suomi Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll