Quote (Mutu @ 4 Feb 2013 21:15)
ite kelaillu ostaa tätä jos ostan... tosin saman ikäinen fujitsu siemens pakettikoneen näppis toimii jees... vissii paras mekaaninen testien mukaan? ainoo huono mitä tais olla että ei multimedia näppylöitä
Onhan tää hintalaatusuhteeltaan ehottomasti kärkitasoa. Hyvän tuntunen, painava ja kestävä. Multimedianäppäimet on yhdistetty F1-6, tossa on F1 mute, f2 pienemmälle, f3 kovemmalle, f4 play/pause, f5 edellinen kappale ja f6 seuraava kappale. Windows näppäimen tilalla "steelseries"-painike, mikä sit mahdollistaa noiden käytön.