d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kannabis
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 22,981
Joined: Aug 13 2006
Gold: 1,908.00
Jan 25 2013 06:19am
sen verta kuuma aihe atm

pistäkää joiberit huulee ja täyttäkää B)
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/74
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 25 2013 07:18am
Eihä tuo oo enää kivaa polttajia kohtaan. Kaikki se näennäisen pienikin jännitys "agentin" väsäämisestä ja polttamisesta julkisella paikalla häviää täysin. Eihä nuo pennut jossain italiassakaan eriksee ryypää ku tumut vejetää kaks kertaa päivässä ku syödään. Se mikä on laillista, normaalia ja tylsää ni ei oo enää hauskaa. Menettää ikävästi se pilven pössyttely makunsa ja sit sitä ei enää jaksa :(
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 25 2013 07:29am
ei vaan toisin päin. savukkeet ja alkoholi kiellettävä myös
Member
Posts: 22,981
Joined: Aug 13 2006
Gold: 1,908.00
Jan 25 2013 07:48am
Quote (SK7 @ Jan 25 2013 04:18pm)
Eihä tuo oo enää kivaa polttajia kohtaan. Kaikki se näennäisen pienikin jännitys "agentin" väsäämisestä ja polttamisesta julkisella paikalla häviää täysin. Eihä nuo pennut jossain italiassakaan eriksee ryypää ku tumut vejetää kaks kertaa päivässä ku syödään. Se mikä on laillista, normaalia ja tylsää ni ei oo enää hauskaa. Menettää ikävästi se pilven pössyttely makunsa ja sit sitä ei enää jaksa :(


jos se jännitys on kaikki kaikessa nii rupee vaikka tukottaa junia pilven polttelun sijasta :DD
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 25 2013 08:46am
huumeista kesgusteleminen on jsp:n sääntöjä vastaan!!
Member
Posts: 22,981
Joined: Aug 13 2006
Gold: 1,908.00
Jan 25 2013 09:07am
Quote (Gastly @ Jan 25 2013 05:46pm)
huumeista kesgusteleminen on jsp:n sääntöjä vastaan!!


oikeesti? :D
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Jan 25 2013 09:10am
Quote (turilainen @ 25 Jan 2013 17:07)
oikeesti? :D


ihan oikeesti
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 25 2013 09:14am
Quote (Gastly @ Jan 25 2013 04:46pm)
huumeista kesgusteleminen on jsp:n sääntöjä vastaan!!


Täällä nykyään muusta puhuta edes :D diabloscene on varmaa kaikista peliskeneist doupein :D tää on niinku päihdelinkin foorumi
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jan 25 2013 09:19am
Quote (Pomppeli @ 25 Jan 2013 18:14)
Täällä nykyään muusta puhuta edes :D diabloscene on varmaa kaikista peliskeneist doupein :D tää on niinku päihdelinkin foorumi


joo kauas on menty ajoista millo dissattii vuoroperää misee ja behee

nyt tääl kaikki nistit vauhkoo :D

mise tee comeback me kaipaamme sinua! :hug:

This post was edited by Affii on Jan 25 2013 09:19am
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll