Quote (Pomppeli @ 25 Jan 2013 18:14)
Täällä nykyään muusta puhuta edes

diabloscene on varmaa kaikista peliskeneist doupein

tää on niinku päihdelinkin foorumi
joo kauas on menty ajoista millo dissattii vuoroperää misee ja behee
nyt tääl kaikki nistit vauhkoo

mise tee comeback me kaipaamme sinua!
This post was edited by Affii on Jan 25 2013 09:19am