Quote (HardyTarget @ Jan 25 2013 03:21pm)
Millä logiikalla raiskaaminen kannattaa vaikkei siitä sais jotain elinkautista?
Pitää olla kyllä pää sekaisin jos ei saa ihan vakituista naisystävää.
Vituttaa vaan. Raiskaus ja varsinkin lapsen raiskaus on murhan jälkeen oksettavin rikos melkeimpä mitä on. Ja täällä siitä ei joudu linnaan , ei sitte millään.
This post was edited by Pomppeli on Jan 25 2013 08:58am