Quote (Ankeli @ Jan 26 2013 09:46pm)
Eheiiiiiii, se tarttu vaan mukaan muuteen ; )
Tosissaan positiviisia faktoja taas tullut esiin, lompakko löytyny kaikki muut oli poliisin mukaan tallella paitsi kortsu ;s Sitä ei luetellut >,<!!
Flunssa alkaa hellittää mut pient vittumaist yskää tullu, lämpö ei kyl o noussu johtuu varmaa siit et vetäny D3 125mg per vrk.
Onneksi tänään vasta lauantai : )
Quote (Ankeli @ Jan 29 2013 05:36pm)
OU jea, lompakko löytyny 8) Joku vartija oli löytäny ja vienyt poliisiasemalle

Kaikki oli viel tallel 8) jtn 5-6vuot katos puhelin ni silloinki joQ vartija löys sen : ) Teette arvokasta työtä!
http://www.youtube.com/watch?v=VQcqsStLwsM
eli sait 26. päivä lompakon takas ja sit hävitit uusiks ja sait 29. päivä takas?
vai minkä takia kirjotit sen kahdesti?[I][/I]