d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ankeli > Ilekna
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 24 2013 03:53am
Quote (Ankeli @ Jan 24 2013 12:49pm)
Mäki haluun oman topicin >,<!!!!


ole hyvä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 24 2013 04:16am
:santa: VOI VELJJJET!!!!!!!!!!!!



Aloitetaan näin vaatimattomasti ~~


Joooo-o, tänää tuikitavalline Torstai ja vähä flunssaa pukkaa, päätin jäädä kotiin jillailee.

Sitten vaan tiskaamaa ja tekemään aamupalaa 8)

Rentoa Torstaita kaikille.

Go Back To Suomi Topic List
Closed New Topic New Poll