d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sk7
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 22 2013 04:17pm
OMA THREADI SUL MIS SAAT AVAUTUA VAPAASTI...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 22 2013 04:18pm
pitäähän sitä addiktiot purkaa jonnekki
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 22 2013 04:30pm
Quote (Rzi @ 23 Jan 2013 01:18)
pitäähän sitä addiktiot purkaa jonnekki


^^

Ei toi SK7 Nyt ihan turha jätkä voi olla kun kerta kaikki vähä väliä Quateemassa ;D Hyvä vaa et tääki palsta saa joskus vähä keskustelua aikaa, tai emt onks se parempi, ehkä tätä palstaa ei pitäis olla olemassa, ehkä mua ei pitäis, ehkä mitään ei pitäis, pitäiskö pitäiskään.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 22 2013 04:36pm
Quote (Ankeli @ 23 Jan 2013 00:30)
^^

Ei toi SK7 Nyt ihan turha jätkä voi olla kun kerta kaikki vähä väliä Quateemassa ;D Hyvä vaa et tääki palsta saa joskus vähä keskustelua aikaa, tai emt onks se parempi, ehkä tätä palstaa ei pitäis olla olemassa, ehkä mua ei pitäis, ehkä mitään ei pitäis, pitäiskö pitäiskään.


ratkaisu tähänkin ongelmaan on päihteet. eiköhän laiteta pää sekasin
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 22 2013 04:39pm
Quote (Rzi @ 23 Jan 2013 01:36)
ratkaisu tähänkin ongelmaan on päihteet. eiköhän laiteta pää sekasin


Ratkaisu kaikkeen!

Vai mitä Affi raffi

2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Ankeli, Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jan 22 2013 04:44pm
Quote (Ankeli @ 23 Jan 2013 01:39)
Ratkaisu kaikkeen!

Vai mitä Affi raffi

2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Ankeli,Affii


Itsehän en uskovaisena käytä mitään päihteitä :)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 22 2013 04:55pm
Quote (Affii @ 23 Jan 2013 01:44)
Itsehän en uskovaisena käytä mitään päihteitä :)


Mistä saat sitten kiksit.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jan 22 2013 04:59pm
Quote (Ankeli @ 23 Jan 2013 01:55)
Mistä saat sitten kiksit.


Rakkaus, ankeli, rakkaus ;)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 22 2013 05:02pm
Quote (Affii @ 23 Jan 2013 01:59)
Rakkaus, ankeli, rakkaus ;)


On muute raffi jätkä!!
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 22 2013 11:50pm
Quote (Affii @ Jan 23 2013 12:59am)
Rakkaus, ankeli, rakkaus ;)



Mitä se on? Voiko sitä tykittää ränniin ?
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll