d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dota 2 > Tarviiko Joku Betakey?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 17 2013 11:59am
Löytyis 9 betakeytä jos inspaa dodo.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jan 17 2013 01:18pm
vähä aikaa sit ois viel kelvannu, joku kerkes antaa kyl jo ilmaseks yhe

e- tää on kyl ehkä "täysiversio"? ota nyt näistä selvää. jokatapaukses on jo :D

This post was edited by Pavise on Jan 17 2013 01:20pm
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jan 17 2013 01:26pm
Quote (hartwall @ 17 Jan 2013 19:59)
Löytyis 9 betakeytä jos inspaa dodo.


itellä kans joku 15 niitä :D
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 17 2013 01:51pm
Quote (Pavise @ 17 Jan 2013 21:18)
vähä aikaa sit ois viel kelvannu, joku kerkes antaa kyl jo ilmaseks yhe

e- tää on kyl ehkä "täysiversio"? ota nyt näistä selvää. jokatapaukses on jo  :D


joo täysversioita ne periaattees on ku julkaisus pelist tulee free to play.

Ilmaseks lähtee, eiks ketää inspaa?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 17 2013 01:57pm
ei
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jan 17 2013 02:23pm
löytyy kans 6 ._.
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jan 17 2013 02:23pm
Aku Anka, Tuvu, Luvu ja Hopo.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 17 2013 09:34pm
tee multeja sinne
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll