Quote (Pavise @ 17 Jan 2013 21:18)
vähä aikaa sit ois viel kelvannu, joku kerkes antaa kyl jo ilmaseks yhe
e- tää on kyl ehkä "täysiversio"? ota nyt näistä selvää. jokatapaukses on jo

joo täysversioita ne periaattees on ku julkaisus pelist tulee free to play.
Ilmaseks lähtee, eiks ketää inspaa?