☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
1
2
3
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 3083
Replies: 123
Track Topic
SK7
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold
:
52.68
#1
Jan 10 2013 06:22pm
Kaikki tupakoitsijat, jotka haluatte lopettaa tupakoinnin pysyvästi, lukekaa kirja Stumppa Tähän kannesta kanteen yhdellä istumalla. Varatkaa tupakkaa kirjan luvun ajaksi vaikka täysi aski. Tämä tupakka lukemisen ajaksi mainitaan kirjan ohjeistuksessa
Kaikki ei tupakoitsijat jolla on läheinen jonka toivoisitte lopettavan tupakoinnin, lukekaa tekin kirja Stumppaa Tähän, mutta jättäkää se aski polttamatta. Kirja kertoo kuinka se läheinenkin saadaan lukemaan se kirja
http://www.booky.fi/tuote/carr_allen/stumppaa_tahan_/9789525635744
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1919656-stumppaa-tahan-kirjan-huvittavuudesta-d/
http://www.theeasywaytostopsmoking.com/
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#2
Jan 10 2013 06:36pm
elikkäs juuh okei
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#3
Jan 10 2013 06:43pm
juuh elikkäs ei
Gastly
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold
:
68.99
Warn: 10%
#4
Jan 10 2013 06:44pm
tai sitte vaa ei polta
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#5
Jan 10 2013 06:44pm
oon nii kova äijä et pakko polttaa, jos lopetan ni mun katu-uskottavuus pienenee _VITUSTI_
Mylly
Member
Posts: 1,418
Joined: May 7 2009
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#6
Jan 10 2013 07:26pm
tai sit vaa vaihtaa röökin yrtti sätkää
Antichrist-
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold
:
13.37
#7
Jan 10 2013 08:37pm
yli 15 vuotta aika reilusti polttanu kaveri luki ton ja sai lopetettuu joksku kuukaudeks, oli ihan varma et ei enää alota mut ku oli sillon viel ihan deeku ja flipeissä nii retkahti ja polttaa edelleen. kyl se silti sano et siitä oli apua, mut ku se on niin nitkuilija luonne ja ku lopetti ryyppäämisen nii sano ettei voi lopettaa kaikkee, nii kessu jäi.
This post was edited by Antichrist- on Jan 10 2013 08:38pm
EreKaiser
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold
:
200.00
#8
Jan 11 2013 04:13am
Kyllä sain lopetettua ihan ilman mitää kirjojaki! Kaveri kyl kehu tota kans.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#9
Jan 11 2013 05:50am
ei tuu poltettua atm, mutta ennemminkin voisivat säädellä/rajoddaa/kieltää tota ylenpalttista kemikaalien määrää.
This post was edited by BebebBurns on Jan 11 2013 05:50am
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#10
Jan 11 2013 05:54am
Quote (BebebBurns @ 11 Jan 2013 14:50)
ei tuu poltettua atm, mutta ennemminkin
voisivat säädellä/rajoddaa/kieltää tota ylenpalttista kemikaalien määrää
.
eri mieltä.poltan mielelläni asetonia ja arseinikkiä
Go Back To
Suomi
Topic List
1
2
3
13
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact