joo, hätäpäissäni asentelin mumblea saatana nopeasti ja unohin painaa että en halua mitään helvetin bingiä..
sain se pois oletushakukoneesta..
mutta se on vielä mun etusivuna olevinaan?
painan tota etusivu nappii, menee googlee (vaihoin takas googlee, oli bing), mutta ku avasan chromen, ni se tunkee bing sivulle..
mitä ratkaisuksi?