d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Juuh Elikkäs > Chrome Pröblem
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 3 2013 06:56pm
joo, hätäpäissäni asentelin mumblea saatana nopeasti ja unohin painaa että en halua mitään helvetin bingiä..

sain se pois oletushakukoneesta..

mutta se on vielä mun etusivuna olevinaan?

painan tota etusivu nappii, menee googlee (vaihoin takas googlee, oli bing), mutta ku avasan chromen, ni se tunkee bing sivulle..

mitä ratkaisuksi?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 3 2013 06:58pm
no ei vittu, siinä olikin eri jutskat siihen ku käynnistää, ja kotisivuks..

problem solved
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 3 2013 07:38pm
Bing.
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll