Quote (Paroni @ Jan 1 2013 04:37pm)
no ei tarvii olla kummoset tulot et se 140e menee vuodessa
Joo, mutta miks vitussa pitäs maksaa jostain, mitä ei käytä? miks pitäs maksaa ylelle VITUSTI raha vuodessa(ei vitusti yhdeltä, mutta kun kaikki yli 18v täyttäneet otetaan huomioon), kun niiden
tarjonta on nin vitun paskaa? mihin kaikki rahat menee edes? monesti ku ylee kattelee ei oo ees tekstityksiä.
Itse en vitussa haluas maksaa tota rahaa. miksi? Koska en kato tellua ja tarjonta on paskaa, uutiset valheita ja muuta propagandaa.