d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Täysin Turha Lanka
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Dec 29 2012 10:46am


On jossain kesä
Jossain ei näy pilvenreunustakaan
Aina jossain laulu raikaa
Jossain ilakoidaan

<3

ps. mitä mieltä ootte Mokoman uudesta levystä 180-astetta? Aivan törkeen tiukkaa settiä, oikein vanhaa kunnon mokomaa \,,/
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 29 2012 10:49am
:)
Member
Posts: 27,325
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,678.00
Dec 29 2012 10:59am
stam1na> kt> mokoma
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 29 2012 10:59am
en oo kuunellu ikänä enkä kuuntele nytkään. en silti sano et ois paskaa.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 29 2012 11:45am
vielä turhempi käyttäjä
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Dec 29 2012 12:14pm
Quote (OjjiLol @ Dec 29 2012 05:45pm)
vielä turhempi käyttäjä


Voi ei miksi olet niin surullinen :cry:

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 29 2012 12:16pm
Quote (Rumilus @ Dec 29 2012 09:14pm)
Voi ei miksi olet niin surullinen  :cry:


älä lannistu!

http://www.youtube.com/watch?v=UpSHC1dqX1o
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Dec 29 2012 01:45pm
Quote (rumpali @ Dec 29 2012 06:16pm)


Mitä mä just kuuntelin oikein. :O
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Dec 29 2012 01:47pm


dafuq
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Dec 29 2012 04:34pm
Quote (Rumilus @ 29 Dec 2012 21:47)
http://www.youtube.com/watch?v=Klz48YHdMAA

dafuq


http://www.youtube.com/watch?v=7Wt6XlVob_E

This post was edited by Onkka3 on Dec 29 2012 04:35pm
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll