d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uudenvuoden Lupaus
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 29 2012 04:09am
Mikä on teidän uudenvuoden lupaus?

Minun uudenvuoden lupaus on se, että alan opiskelemaan ahkerasti nykyisessä koulussani jos jaksan.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 29 2012 04:23am
Sama ku joka vuosi en lupaa litään. En kuitenkaan muista sellasia lupauksia tammikuun loppuun mennes.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Dec 29 2012 05:53am
Käyn uusimassa salikorttini ja rupean elämään hieman terveellisempää elämää, en kyllä pysty jättämään viinaa ja tupakkaa tällä hetkellä mutta ruokailutottumuksissa voin joustaa. :p
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 29 2012 06:04am
oon pelaamatta pelikoneita mahollisimman kauan... viime vuon olin 5kk tunkematta senttiäkää, jos nyt hiema kauemmi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 29 2012 06:51am
ei oo tarvetta luvata
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 29 2012 07:51am
ei tuntuis luontevalta
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 29 2012 08:43am
emmä jaksa mitää lupailla ko kuitenkaa jaksa pitää niist lupauksista kii. sanotaan vaikka näin, että käytän enemmän päihteitä
ja teen enemmä duunia ko aikasempina vuosina YHTEENSÄ.

Quote (UGsamu @ Dec 29 2012 01:04pm)
oon pelaamatta pelikoneita mahollisimman kauan... viime vuon olin 5kk tunkematta senttiäkää, jos nyt hiema kauemmi


jotain tällästä voisin itekki luvata. menee joka päivä ko on töitä väh 10-15e pelikoneesee :D
kaikki kolikot kans tulee laitettua pokeriin

This post was edited by MukavaSamu on Dec 29 2012 08:44am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 29 2012 09:05am
Elän.
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Dec 29 2012 12:09pm
Opintoihin panostaminen huomattavasti nykyistä enemmän. :hail: /Jos ei tuu pidettyä niin vaihtoehtosesti namien jättäminen vähän vähemmälle.

This post was edited by Ehmed on Dec 29 2012 12:14pm
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 29 2012 12:25pm
lupaan olla juomatta alkoholia!





eeeeee vituuuus





Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll