emmä jaksa mitää lupailla ko kuitenkaa jaksa pitää niist lupauksista kii. sanotaan vaikka näin, että käytän enemmän päihteitä
ja teen enemmä duunia ko aikasempina vuosina YHTEENSÄ.
Quote (UGsamu @ Dec 29 2012 01:04pm)
oon pelaamatta pelikoneita mahollisimman kauan... viime vuon olin 5kk tunkematta senttiäkää, jos nyt hiema kauemmi
jotain tällästä voisin itekki luvata. menee joka päivä ko on töitä väh 10-15e pelikoneesee
kaikki kolikot kans tulee laitettua pokeriin
This post was edited by MukavaSamu on Dec 29 2012 08:44am