emt sain tollase jonku ruoskan näyttiksen, muttako lyön sen koneeseen ni kuuluu vaan vitullinen "BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEB!" ääni.
mukana ei tullu mtn piuhaa, mutta tos on joku PCIE johdon paikka, pitäskö siihen survasta siihen sopiva johto ja ettii toiselle
päälle paikka jostain? koitin jo vähän kattella, mutta ei oo emossa mitään ylimääräsiä johdonpaikkoja ja ei oo porakonetta millä voisin tehdä uuden.
hlep lol
