d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kysymys Näyttiksestä
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 27 2012 05:55am
emt sain tollase jonku ruoskan näyttiksen, muttako lyön sen koneeseen ni kuuluu vaan vitullinen "BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEB!" ääni.

mukana ei tullu mtn piuhaa, mutta tos on joku PCIE johdon paikka, pitäskö siihen survasta siihen sopiva johto ja ettii toiselle
päälle paikka jostain? koitin jo vähän kattella, mutta ei oo emossa mitään ylimääräsiä johdonpaikkoja ja ei oo porakonetta millä voisin tehdä uuden.

hlep lol :D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 27 2012 05:57am
polta savut ja keskustellaan sitte
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 27 2012 05:58am
Quote (Pomppeli @ Dec 27 2012 12:57pm)
polta savut ja keskustellaan sitte


miks et voi auttaa ko kerranki oon selevä?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Dec 27 2012 05:59am
Quote (Pomppeli @ 27 Dec 2012 14:57)
polta savut ja keskustellaan sitte


nistit heti aamusta vauhdissa!
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 27 2012 05:59am
Quote (MukavaSamu @ Dec 27 2012 01:58pm)
miks et voi auttaa ko kerranki oon selevä?



sun ajatus juoksee paremmin nii voidaan rakentavasti viedä tätä asiaa eteenpäin
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 27 2012 05:59am
Quote (Affii @ Dec 27 2012 12:59pm)
nistit heti aamusta vauhdissa!


kunnian_loukkaus :(

Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Dec 27 2012 06:00am
Quote (MukavaSamu @ 27 Dec 2012 14:59)
kunnian_loukkaus :(


äläpä nyt samu viitti :(
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 27 2012 06:05am
kaikki kiusaa :( en saa apua, koska kuulun vähemmistöön. :(


no samase, vittuako tol näyttiksel ees tekee.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Dec 27 2012 06:29am
Ota kuva näyttiksestä ja emosta

Pitäis toimii suoraa ku laitat oikeesee paikkaa kiinni ja virtapiuha(t) kiinni
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 27 2012 08:20am
Samu onks tää trolli :lol:
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll