d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > HyvÄÄ Pakanajuhlaa Kaikille!!!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 24 2012 04:56am
EIKÄ MITÄÄ VITU JEESUSTELIJOITTE KAUPALLISTA PASKAJOULUA!
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 24 2012 04:57am
Internetin valkoinen ritari.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 24 2012 04:59am
Quote (Pomppeli @ 24 Dec 2012 13:57)
Internetin valkoinen ritari.


ENNEN VALKOINEN KUIN NEEKERI....
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 24 2012 05:02am
Täälähä ollaanki iha joulun sanoman ja historian äärellä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 24 2012 05:04am
Quote (Rupsu @ 24 Dec 2012 14:02)
Täälähä ollaanki iha joulun sanoman ja historian äärellä.


AINA TULEE SE JOKA PILAA TUNNELMAN NI KAI SE O TÄLLÄ KERTAA MINÄ :D (TAAS)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 24 2012 07:11am
Hyvää lasten lahjontapäivää.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 24 2012 08:29am
hyvää syntymäpäivää lemmy kilmisteri ^_^
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 24 2012 08:33am
Joulurunkut , aaaah <3
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 24 2012 09:04am
Quote (A2K @ 24 Dec 2012 13:11)
Hyvää lasten lahjontapäivää.


:P hyvää joulua kaikille.. :) nice oot medi nykyään onnea siitä :)
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 24 2012 12:39pm
Quote (Melodica @ 24 Dec 2012 17:04)
:P hyvää joulua kaikille.. :) nice oot medi nykyään onnea siitä :)


kauvaha lie tollakii toi tagi ollu :-D
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll