Quote (KUF @ 21 Dec 2012 17:15)
JAA A....EI VARMAA KIEHTOIS ASENTAA UUDESTAAKAAN KO MENEE VIIKKO SIINÄKI....
EN TIIÄ KYL :/
jooh siis oon vasta asennus vaiheessa ja heti kun lykkään ton FAKIN CD tonne perkeleen reikää niin heittää tollasta
Quote (arvonpenaali @ 21 Dec 2012 17:16)
ei noita kukaa varmaa ulkoo muista.. laita toi error koodi googlen ja luultavasti heti ekana ihan blizzun sivuilta vastaus

ps. oks sun nimi jenni?

jooh ei varmaan kyl mut mä että onko vastaavaa ollut muilla että heti kun lykkää cd niin pukkaa erroria mut voiko johtua mokkulasta?
ja joo kyllä on kui nii?

siel se mun sivuil lukee ^^