d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Maailmanloppu > Vieläkö Ootte Elossa?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Dec 20 2012 04:01pm
niimpä...
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Dec 20 2012 04:03pm
en oo
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 20 2012 04:05pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 21 2012 12:43am
eipä ne maailmanloppua profetoineet ja muutenkin mestoillahan on aikavyöhyke -6 tjn ja päivässä on 24 tuntia fyi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 21 2012 01:34am
mayoilla ei ollut karkauspäivää !
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 21 2012 02:44am
Quote (Napi @ Dec 21 2012 08:34am)
mayoilla ei ollut karkauspäivää !


jos tänään jotain tapahtuu, on kohokohta 13:11 suomen aikaa.

kalentereita loppuu kokoajan, meidän loppuu kerran vuodessa, mayojen kesti vähän kauemmin.
ei sen loppu meinaa sitä, että maailma loppuu, vaan uus kalenteri alkaa.

PS. vaan iltalehtee lukeneet oikeesti luuli et on tulossa maailmanloppu.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 21 2012 02:49am
Quote (MukavaSamu @ Dec 21 2012 10:44am)
jos tänään jotain tapahtuu, on kohokohta 13:11 suomen aikaa.

kalentereita loppuu kokoajan, meidän loppuu kerran vuodessa, mayojen kesti vähän kauemmin.
ei sen loppu meinaa sitä, että maailma loppuu, vaan uus kalenteri alkaa.

PS. vaan iltalehtee lukeneet oikeesti luuli et on tulossa maailmanloppu.


niillä oli useampia syklejä, joku niistä isoista päättyi ainakin aina johonkin luonnonkatastrofiin, olikosse joku muu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 21 2012 03:02am


tiiä sit pitääkö suuri osa tosta paikkaansa, mutta aika hyvin selitetty imo.

This post was edited by MukavaSamu on Dec 21 2012 03:03am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 21 2012 05:04am
Menin jo tuhlaa kaikki loppukuun massit.... voi vittu oikeesti jos se ei tuu
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Dec 21 2012 06:49am
Lappeenrannassa räjähti ydinpommi.
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll