Quote (Ankeli @ 21 Dec 2012 12:05)
Piirrä kuwa.
No mutta toki.

Termari on mallia danfoss ra2000.
Vasemmalla oleva kuva näyttää siltä, kun kattoo tonne sisälle. Musta keskusta on jousi, n. 3cm syvemmällä kun toi musta/valkonen reunus. Punaruskea on se muoviosa, joka vuoraa ton sisustan. Harmaat on ne metalliosat ja miltä ne näyttää kun sinne kattoo.
Oikeella on kuvat siitä miltä ne näyttää yläviistosta.
Eli toi toinen (ylempi) on reunoiltaan ton muovin alla, eikä tule ylemmäs kun toi muovi.
Alempi on kuva tosta paskasta jota pitäis fiksailla. Siinä se metalliosa on ton muovin edessä, ja kuten vasemmanpuoleisesta kuvasta hyvällä mielikuvituksella näkee, se tulee korkeemmalle kun toi muovivaippa, estäen termarin mahtumisen takasi paikallensa.
Ja juu, oon lyöntiä ja yleistä murjomista jo harkinnu, ja jos se ei tosta kohta tokene, nii noudatan ärtsin neuvoa.
This post was edited by Dorieus on Dec 21 2012 12:06pm