d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kertokaas Mekaanikot > Ja Muut Tee-se-itse -miehet
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Dec 20 2012 11:00am
Mitähän poppakonsteja mun pitäs käytellä, että saan lämpöpatterin termarista painettua tommosen metallisen pykälän alas
saadakseni sen takas kiinni patteriin? Mokoma ei tunnu liikkuvan mihinkään suuntaan.

Kyseinen metallinen paska sijaitsee termarin suuaukon tienoilla.
Siellä on niitä kaks vastakkain, joista toinen on siististi painautuneena alas muovisen vaipan avustuksella, mutta tuo toinen ei liiku mihinkään suuntaan.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 20 2012 11:02am
kato vittu googlesta
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Dec 20 2012 11:05am
Quote (OjjiLol @ 20 Dec 2012 18:02)
kato vittu googlesta


Meinaakko etten koettanu?

Mut ei se väärin oo jos et säkää tiedä... :santa:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 20 2012 11:30am
hakkaa lekalla paskaks koko juttu
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 20 2012 07:14pm
Lyö sitä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 21 2012 05:05am
Piirrä kuwa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 21 2012 06:58am
näytä sille
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 21 2012 10:24am
voihan viineri.
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Dec 21 2012 12:05pm
Quote (Ankeli @ 21 Dec 2012 12:05)
Piirrä kuwa.


No mutta toki.




Termari on mallia danfoss ra2000.
Vasemmalla oleva kuva näyttää siltä, kun kattoo tonne sisälle. Musta keskusta on jousi, n. 3cm syvemmällä kun toi musta/valkonen reunus. Punaruskea on se muoviosa, joka vuoraa ton sisustan. Harmaat on ne metalliosat ja miltä ne näyttää kun sinne kattoo.

Oikeella on kuvat siitä miltä ne näyttää yläviistosta.
Eli toi toinen (ylempi) on reunoiltaan ton muovin alla, eikä tule ylemmäs kun toi muovi.
Alempi on kuva tosta paskasta jota pitäis fiksailla. Siinä se metalliosa on ton muovin edessä, ja kuten vasemmanpuoleisesta kuvasta hyvällä mielikuvituksella näkee, se tulee korkeemmalle kun toi muovivaippa, estäen termarin mahtumisen takasi paikallensa.


Ja juu, oon lyöntiä ja yleistä murjomista jo harkinnu, ja jos se ei tosta kohta tokene, nii noudatan ärtsin neuvoa.

This post was edited by Dorieus on Dec 21 2012 12:06pm
Member
Posts: 1,418
Joined: May 7 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 31 2012 03:49am
itellää oli sama ongelma yritin varmaa tuhat kertaa ja ei mitää sit frendi tuli käymää ni meni 2sekunttii ja se oli paikallaa
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll