d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joulu Loma Känni Topic
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Dec 20 2012 06:21am
Itkisitkö onnesta jos pa asasffffffaecvrssrettsterdfaasfffetyy tdfgsdgdgdsd
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 20 2012 10:49am
joo tulee varmaa parit kännit vedettyä ja siinä samssa vedän sua lättyyn jos vielä tuut mun serverille
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 20 2012 11:48am
Joulu on ainut päivä imo jolloin ei nimenomaan vedetä kännejä
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 20 2012 11:49am
Hö ö, hö ö - hö ös mö

:rofl:
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 20 2012 02:47pm
Quote (Napi @ 20 Dec 2012 19:49)
Hö ö, hö ö - hö ös mö

:rofl:


Ruotsi on kaunis kieli
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 20 2012 02:54pm
en itke koskaan
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 21 2012 04:12am
Nääh oon jouluna duunis ( aamu vuoro onneks.. ), persaukine itä-suomalaine ku oon ni pakko tehä hommii et saa seuraavanakii päivänä juustoo leivänpäälle :(
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 21 2012 05:03am
Quote (soppamies @ 21 Dec 2012 13:12)
Nääh oon jouluna duunis ( aamu vuoro onneks.. ), persaukine itä-suomalaine ku oon ni pakko tehä hommii et saa seuraavanakii päivänä juustoo leivänpäälle :(


ÄLä ny vittu kerää mitää säälipisteit saatana viel aamuvuoro, "persaukine" Tälki palstal mont työtönt/opiskelijaa ois varmasti mielellää duunis..

SAATANAN JUUSTOILIJA!!!!!!!

Hyvät joulut ja uv:et :santa:

e: Äitilles terveisii kans.

This post was edited by Ankeli on Dec 21 2012 05:03am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 21 2012 06:59am
Quote (CeePee @ 20 Dec 2012 19:48)
Joulu on ainut päivä imo jolloin ei nimenomaan vedetä kännejä


lol. sillo just otetaa pienet

This post was edited by Rzi on Dec 21 2012 06:59am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 21 2012 09:58am
Quote (Rzi @ 21 Dec 2012 14:59)
lol. sillo just otetaa pienet


364 päivää vuodessa aikaa rillutella, pidän kiinni mielipiteestäni ^^
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll