sillähän se hoituu. eipä sossukaa anna tommosille rahaa ku juo ne
Quote (do_NaUKI @ 19 Dec 2012 17:48)
tää on viiinatopic, ja saisin asunnon jos haluisin menettää luottotiedot, mun tilin kautta on siirtyny rahaa yli 10ke tän kuukaude aikana ni sain tiedon etten saa yhtään mitään tukia lähiaikoina, ja rahaa ei ole.
joo ihan oma vika ku törsää
This post was edited by Rzi on Dec 19 2012 09:50am