d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hermot
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Dec 19 2012 09:28am
olkoo asunnot vittu. ostin 4 pulloa viinaa ja nyt aukes. toivottavasti herään ruotsista
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 09:29am
teet kolme topiccia siitä, miten et osaa etsiä itsellesi asuntoa?
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Dec 19 2012 09:32am
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 19 2012 09:35am
Quote (do_NaUKI @ 19 Dec 2012 15:28)
olkoo asunnot vittu. ostin 4 pulloa viinaa ja nyt aukes. toivottavasti herään ruotsista


kärsivällisyyttä heiii.. :) ei roomaakaan rakennettu päivässä :D
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Dec 19 2012 09:48am
Quote (Napi @ Dec 19 2012 05:29pm)
teet kolme topiccia siitä, miten et osaa etsiä itsellesi asuntoa?


tää on viiinatopic, ja saisin asunnon jos haluisin menettää luottotiedot, mun tilin kautta on siirtyny rahaa yli 10ke tän kuukaude aikana ni sain tiedon etten saa yhtään mitään tukia lähiaikoina, ja rahaa ei ole.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 09:49am
Quote (do_NaUKI @ 19 Dec 2012 18:48)
tää on viiinatopic, ja saisin asunnon jos haluisin menettää luottotiedot, mun tilin kautta on siirtyny rahaa yli 10ke tän kuukaude aikana ni sain tiedon etten saa yhtään mitään tukia lähiaikoina, ja rahaa ei ole.

no vittu hommaa koulutus tai mee työharjotteluu. viinanjuonti ainaka paranna sun tilannetta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 19 2012 09:49am
sillähän se hoituu. eipä sossukaa anna tommosille rahaa ku juo ne

Quote (do_NaUKI @ 19 Dec 2012 17:48)
tää on viiinatopic, ja saisin asunnon jos haluisin menettää luottotiedot, mun tilin kautta on siirtyny rahaa yli 10ke tän kuukaude aikana ni sain tiedon etten saa yhtään mitään tukia lähiaikoina, ja rahaa ei ole.


joo ihan oma vika ku törsää

This post was edited by Rzi on Dec 19 2012 09:50am
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 19 2012 09:53am
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 15:49)
no vittu hommaa koulutus tai mee työharjotteluu. viinanjuonti ainaka paranna sun tilannetta


Quote (Napi @ 19 Dec 2012 15:49)
no vittu hommaa koulutus tai mee työharjotteluu. viinanjuonti ainaka paranna sun tilannetta


yhdyn sanoihin.. ei se viina kyllä auta..pahentaa vaan..
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 09:58am
Quote (Melodica @ 19 Dec 2012 18:53)
yhdyn sanoihin.. ei se viina kyllä auta..pahentaa vaan..

ollaan ku kaks marjaa :3
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 19 2012 09:59am
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 15:58)
ollaan ku kaks marjaa :3


jooh totta kai.. :P mä vaan täydennän sua ;) "hehe"
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll