d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gta Vise City
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 08:30am
juuh elikkäs onkos kukaa pelannu tätä androidilla ? onko hyvä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 19 2012 08:55am
E, mut ps2 tullu hakattuu nii vitusti ja tavallaa sil oli osansa mun identiteetin kasvatuksessa.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 19 2012 08:56am
Quote (Ankeli @ Dec 19 2012 05:55pm)
E, mut ps2 tullu hakattuu nii vitusti ja tavallaa sil oli osansa mun identiteetin kasvatuksessa.


oot joku autovaras ja kaahari ja ammuskelet pyssyillä pitkin kyliä? :o
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 08:57am
Quote (Ankeli @ 19 Dec 2012 17:55)
E, mut ps2 tullu hakattuu nii vitusti ja tavallaa sil oli osansa mun identiteetin kasvatuksessa.

ehdottomasti paras ps2 peli.
ehdottomasti gta-sarjan paras tuotos
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 19 2012 08:58am
Quote (UGsamu @ 19 Dec 2012 17:56)
oot joku autovaras ja kaahari ja ammuskelet pyssyillä pitkin kyliä? :o


Susiturkki pääl aamusi vallilaa rundailee kaks luksushuoraa kyydis ja tissien väleis kultaset koksukulhot.

e:
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 17:57)
ehdottomasti paras ps2 peli.
ehdottomasti gta-sarjan paras tuotos


Kyllä.

This post was edited by Ankeli on Dec 19 2012 08:58am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 19 2012 09:08am
iPhone 4S toimii hyvin, kontrollit vaatii vähä totuttelua kun ovat aika herkät ainaki tossa IOS-versiossa. Mutta hyvin toteutettu imo.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 19 2012 09:11am
GTA2 JA 3 JÄLKEE OLLU IHA PASKAA....
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 19 2012 09:18am
Kyllä gta4 on paras tähän mennessä hands down.
Moottoripyöräjengilisäosa on myös huippu.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 09:24am
Quote (HardyTarget @ 19 Dec 2012 18:18)
Kyllä gta4 on paras tähän mennessä hands down.
Moottoripyöräjengilisäosa on myös huippu.

blah ei oo kolahtanu mulla mikään gta san andreaksen jälkeen, ton nelosenki oon alottanu kolme kertaa mut ei oo samal taval mukaansatempaava mitä vc
gta 5 odotellessa :drool:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 19 2012 09:53am
pelasin vice cityy ps2 mut oon jo kasvanu ulos noista pyssypeleistä
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll