d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kone/näyttö Ongelma
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Dec 19 2012 03:48am
Elikäs tos on tollanen vanha tietokone ja näyttö ja tänään alko vähä temppuileen. Näyttö alko vilkkua päälle/pois. Aattelin et oisko joku virus ja aattelin varmuuden vuoks ajaa tarkastuksen.

No eihä se antanu ees avata koko ohjelmaa jostai syystä. Sit hetken aikaa ku se o vilkkunu niin kone sammuttaa ittensä. Onko kellään tietoo miten korjata tai mikä vois olla vikana?

Kone ja näyttö kummakki varmaan sellaset 10v vanhoja, lähinnä sähköpostin kattomiseen porukoilla, että sinne ei mitään latailla tai muuten käydä "hämärillä" sivuilla.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 19 2012 03:52am
ootko kattonu, että et oo kytkeny tietokonettas sun natikan ajastimeen? voi toi sammuilu johtua siitä, että on
vehje paskana tai sit sulla on valojaksona "stropo"

This post was edited by MukavaSamu on Dec 19 2012 03:52am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Dec 19 2012 05:20am
mikä on natikka? tosiaan ton koneen asetuksiin tai johdotuksiin ei oo koskettu varmaan vuoteen ja alko toi "stropo" tos pari tuntia sitten. ikinä aikasemmin ei oo tehny tollasta

/e: kävi mieles voisko toi näyttis olla jotenki paskana ku o kuitenki tosi vanha tai huonosti kiinni (liitokset löystyny) ja sen takia tekee tollasta?

This post was edited by Zoni on Dec 19 2012 05:27am
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Dec 19 2012 05:40am
Quote (Zoni @ 19 Dec 2012 13:20)
mikä on natikka? tosiaan ton koneen asetuksiin tai johdotuksiin ei oo koskettu varmaan vuoteen ja alko toi "stropo" tos pari tuntia sitten. ikinä aikasemmin ei oo tehny tollasta

/e: kävi mieles voisko toi näyttis olla jotenki paskana ku o kuitenki tosi vanha tai huonosti kiinni (liitokset löystyny) ja sen takia tekee tollasta?


Ootko koska viimeks puhdistanu koneen?

Saattaa olla et kuumenee liikaa ja sammuu sen takia
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 19 2012 05:43am
UUTTA NÄYTÖNOHJAINTA SIT VAA HAKEMAA
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Dec 19 2012 05:57am
Quote (kyny91 @ 19 Dec 2012 13:40)
Ootko koska viimeks puhdistanu koneen?

Saattaa olla et kuumenee liikaa ja sammuu sen takia


oisko tos about 6kk sit viimeeks

Quote (KUF @ 19 Dec 2012 13:43)
UUTTA NÄYTÖNOHJAINTA SIT VAA HAKEMAA


jos näyttis on rikki niin se on sit kokonaan uus kone, muutenki niin vanha :)

/e: testasin näytön omassa koneessa ja toimii moittettomasti, eli siinä ei oo vikaa. eli vois päätellä että vika on koneen sisällä, luultavasti näyttiksessä?

This post was edited by Zoni on Dec 19 2012 06:04am
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
Dec 19 2012 07:56am
Quote (Zoni @ 19 Dec 2012 14:57)
oisko tos about 6kk sit viimeeks



jos näyttis on rikki niin se on sit kokonaan uus kone, muutenki niin vanha :)

/e: testasin näytön omassa koneessa ja toimii moittettomasti, eli siinä ei oo vikaa. eli vois päätellä että vika on koneen sisällä, luultavasti näyttiksessä?



Ylikuumuminen vois olla 1
Pystyt ehkä BIOS:sta muuttamaan asetuksia.

This post was edited by Hagerty on Dec 19 2012 07:56am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 19 2012 08:57am
Kuumenee/johtowika/kellotuksia tehty ?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 19 2012 09:12am
ELI NÄYTTIKSESSÄ VIKA...

TIIVISTETTYNÄ
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Dec 19 2012 09:16am
Quote (Ankeli @ 19 Dec 2012 16:57)
Kuumenee/johtowika/kellotuksia tehty ?


ei / mahollisesti saattanu löystyä / ei

Quote (KUF @ 19 Dec 2012 17:12)
ELI NÄYTTIKSESSÄ VIKA...

TIIVISTETTYNÄ


tätä epäilen kanssa. eipä tässä sit mitään muuta, kiitoksia avusta :)
Go Back To Suomi Topic List
Add Reply New Topic New Poll