Quote (kyny91 @ 19 Dec 2012 13:40)
Ootko koska viimeks puhdistanu koneen?
Saattaa olla et kuumenee liikaa ja sammuu sen takia
oisko tos about 6kk sit viimeeks
Quote (KUF @ 19 Dec 2012 13:43)
UUTTA NÄYTÖNOHJAINTA SIT VAA HAKEMAA
jos näyttis on rikki niin se on sit kokonaan uus kone, muutenki niin vanha

/e: testasin näytön omassa koneessa ja toimii moittettomasti, eli siinä ei oo vikaa. eli vois päätellä että vika on koneen sisällä, luultavasti näyttiksessä?
This post was edited by Zoni on Dec 19 2012 06:04am