sain päätökxe että sossu maksaa takuuvuokran, jee

eli ku jos muutan siihe tammikuussa, ja sossu maksaa takuuvuokran, ni pitääkö mun ite maksaa vielä joku muu vuokra, eli paljonko about tarviin rahaa siihemennessä, jos unohdetaan takuuvuokra? vuokra vajaat 400/kk
mitä muita menoja tossa ny heti ekana tulee? joku vakuutus mut se on vissii aika halpa. tuleeko siis maksettavaks takuuvuokra+tammikuun vuokra vai onko toi takuuvuokra just se?